تور ایتالیا: طرز تهیه چوروس؛ شیرینی ایتالیایی محبوب و اصیل

به گزارش بیست آمار، هر کشوری در دنیا کیک و شیرینی های خاص خودش را دارد با فرهنگ و تاریخ آن کشور گره خورده است؛ از شیرینی دانمارکی محبوب در ایران گرفته تا کروسان و اکلر فرانسوی و کیک شیری روسی و…. در ایران هم شیرینی های سنتی و محبوب محلی بیشماری وجود دارد که نام بردن از آن ها در این مطلب نمی گنجند. این محبوبیت و تنوع کیک و شیرینی ها باعث شد تا در این آموزش آشپزی از مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ تصمیم بگیریم یک شیرینی ایتالیایی بسیار خوشمزه را آموزش دهیم که طعم خوب آن در ترکیب با شکر و دارچینی که در آخر به آن آغشته می گردد، این شیرینی را تبدیل به یک خوراکی عالی برای روزهای پاییزی نموده است. با ما همراه باشید تا طرز تهیه چوروس را در ادامه به شما آموزش دهیم.

تور ایتالیا: طرز تهیه چوروس؛ شیرینی ایتالیایی محبوب و اصیل

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

طرز تهیه چوروس

چوروس یک شیرینی خوشمزه و آسان، با اصلت اسپانیایی ست که تقریبا مشابه شیرینی بامیه است. این شیرینی برای صبحانه یا عصرانه به همراه چای و قهوه یک گزینه عالی است.

مواد لازم

  • آرد سفید: یک پیمانه
  • آب: یک پیمانه
  • شکلات تخته ای: به اندازه دلخواه
  • کره: 80 گرم
  • تخم مرغ: 2 عدد
  • دارچین: یک قاشق غذاخوری
  • شکر: 4 قاشق غذاخوری
  • نمک و پودر وانیل: یک چهارم قاشق چای خوری

طرز تهیه چوروس

1.

برای تهیه چوروس ابتدا یک پیمانه آب را به همراه 3 قاشق غذاخوری شکر، پودر وانیل و کره درون قابلمه می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم و اجازه می دهیم کره و شکر کاملا ذوب گردد. زمانی که اطراف قابلمه ریزجوش زد، قابلمه را از روی حرارت برمی داریم.

2.

بعد از اینکه قابلمه را از روی حرارت برداشتیم، به یکباره آرد را اضافه می کنیم و تند هم می زنیم تا خمیری شکل گردد.

در این مرحله، نمک را هم اضافه می کنیم و هم می زنیم. سپس خمیر را به یک ظرف دیگر منتقل می کنیم و با لیسک باز می کنیم تا سرد گردد.

3.

بعد از اینکه خمیر ازحرارت افتاد و خنک شد (نیازی نیست خمیر کاملا سرد گردد، کمی از حرارت بیفتد کافی است) تخم مرغ ها را تک تک به خمیر اضافه می کنیم. ابتدا یک تخم مرغ را اضافه می کنیم و با همزن برقی مخلوط می کنیم. بعد از اینکه مخلوط شد، تخم مرغ دوم را اضافه می کنیم و دوباره به مدت 2 تا 3 دقیقه هم می زنیم تا مخلوط گردد.

4.

در این مرحله، زمانی که تخم مرغ کاملا با مواد مخلوط شد، باید خمیر نهایی مانند تصویر، به همچین بافت چسبناکی برسد.

5.

در این مرحله، ماسوره طرح دار را درون قیف قرار می دهیم و خمیر را داخل قیف می ریزیم.

درون یک قابلمه مقداری روغن می ریزیم (به طوری که خمیر کاملا درون روغن قرار بگیرد) و اجازه می دهیم به خوبی داغ گردد. سپس خمیری که داخل قیف ریختیم را درون روغن داغ پایپ و سرخ می کنیم.

6.

بعد ازا نیکه چوروس ما آماده شد، درون یک ظرف شکر و دارچین را با هم مخلوط می کنیم و چروروس را به شکر و دارچین آغشته می کنیم.

به دلخواه می توانید چوروس را با شکلات آب شده هم سرو کنید و لذت ببرید.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1290

به "تور ایتالیا: طرز تهیه چوروس؛ شیرینی ایتالیایی محبوب و اصیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: طرز تهیه چوروس؛ شیرینی ایتالیایی محبوب و اصیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید