اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق العاده کرده است. در این طرح سه محصول پارس سال، پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می شود.

اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

امروز صبح قرعه کشی این مرحله از ثبت نام با حضور نهادهای نظارتی برگزار گشت و اکنون نتایج این مرحله اعلام شده است (خبرنگاران).

لیست برندگان پژو پارس

لیست برندگان پژو پارس TU5

لیست برندگان دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

قرعه کشی امروز برای یارانه 100 میلیونی!

به گزارش خبرنگاران، پس از خاتمه یافتن ثبت نام برای خرید خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو امروز قرعه کشی آن انجام شد. اما چقدر رانت در هر خودرو توزیع شد؟

پارس بنزینی، پژو پارس tu5 و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک سه خودرویی بودند که با قیمت های 140 میلیون، 145 میلیون و 390 میلیون تومان در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو عرضه شدند. اما این خودروها در بازار چقدر قیمت دارند؟

پارس بنزینی در بازار 245 میلیون تومان قیمت دارد و این یعنی در طرح فروش فوق العاده با زمان تحویل سه ماه بعد هر کس که این خودرو را تحویل بگیرد، می تواند با 105 میلیون تومان سود بفروشد. در واقع رانتی معادل 75 درصد آنچه متقاضی به ایران خودرو پرداخت می کند.

در خودرو پژو پارس tu5 هم شرایط به همین شکل است. قیمت این خودرو در طرح فروش فوق العاده 145 میلیون تومان است اما در بازار 276 میلیون تومان قیمت دارد. یعنی خریدار این خودرو می تواند 131 میلیون تومان سود کند. در واقع 90 درصد معادل پول خود خریدار رانت برده است.

اما در خودرو دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک میزان رانت کمتر است. این خودرو 390 میلیونی ایران خودرو در بازار 453 میلیون تومان قیمت دارد. توزیع رانت 63 میلیونی به معنای آن است که خریدار معادل 16 درصد پول خود رانت به جیب خواهد زد.

مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو یکشنبه 13 تیرماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می شود.

مطالعه گزارش پیش فروش FMC 511، محصول خودروسازی فردا پیشنهاد می شود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1130

به "اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید