4 دلیل سودمندی تبلیغات در لینکدین

به گزارش بیست آمار، به نظر می رسد، پیغام های تبلیغات در لینکدین می تواند بازدهی بالاتری نسبت به سایر اشکال سنتی بازاریابی داشته باشد . در گزارشی که اخیرا منتشر شده متوسط حقوق یک کاربر لینکدین حدود 75هزار دلار عنوان شده که نشان می دهد کاربران در لینکدین از تبلیغات در لینکدین پول کافی برای خرج کردن دارند.

4 دلیل سودمندی تبلیغات در لینکدین

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بهترین راه برای فروش محصولات یا خدمات، ارتباط با مشتریان است و شبکه های اجتماعی در سال های اخیر نقش معین نماینده ای در گسترش این ارتباط داشته اند. یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در چند وقت گذشته، لینکدین است و بر خلاف تصورات تبلیغات در لینکدین یکی از مناسب ترین روش های تبلیغات است.

برخلاف تصور عموم، لینکدین شبکه اجتماعی جدیدی نیست. این شرکت از سال 2002 کار خود را شروع نموده و به طور رسمی از سال 2003 به فعالیت در زمینه کسب وکار مشغول است. چیزی که لینکدین را از دیگر شبکه های اجتماعی جدا می نماید، نوع استفاده از آن است.

در ادامه بخوانید :

12 روش استفاده بهینه از لینکدین

18 تیر 98 1,190

هافمن مردی که لینکدین را آهسته بزرگ کرد

30 مهر 97 533

به طور کلی از لینکدین برای نمایش موقعیت شغلی و تعامل با افراد حرفه ای استفاده می گردد. لینکدین از سال 2015 شهرت و محبوبیت بیشتری در دنیا پیدا کرد و از دسامبر 2016 به طور کامل تحت نفوذ مایکروسافت نهاده شد. براساس آماری که در ژوئن سال 2019 منتشر شد، لینکدین 630 میلیون کاربر در 150 کشور دارد که این آمار رو به افزایش است.

از آنجا که کاربران لینکدین ( کارمندان و کارفرمایان) با ساخت پروفایل شبکه اجتماعی آنلاین می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند و در دنیای واقعی نیز روابط کاری داشته باشند، لینکدین گزینه خوبی برای برنامه های فروش است.

تبلیغات در لینکدین به دلیل فضای حرفه ای آن غیرمستقیم انجام می گردد. به همین خاطر استفاده از پیغام های خصوصی در لینکدین گزینه مناسبی است. با این وجود، زمانی که شما با مخاطبانتان آشنایی ندارید، استفاده از پیغام های خصوصی نه تنها مفید نیست، بلکه مخرب نیز هست.

بیشتر مردم با دیدن پیغام های بسیاری که در پوشه پیغام هایشان قرار می گیرد، دچار سردرگمی می شوند و بدون توجه از کنار پیغام ها می گذرند. اما شما نمی توانید به این دلیل که مخاطبانتان حوصله خواندن ایمیل هایشان را ندارند، تسلیم شوید.

این روزها که مردم همیشه دغدغه هایشان را در تلفن های هوشمندشان جست وجو می نمایند، بهترین روش برای فروش محصولات تان ارسال خبرنامه و پیغام به وسیله شبکه های اجتماعی است. پیغام های خصوصی در لینکدین بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی به بازگشت سرمایه یاری می نمایند.

در ادامه بخوانید :

سرک کشیدن به پشت دیوارهای لینکدین

8 بهمن 96 307

استخدام با یاری لینکدین و تلگرام

8 مرداد 95 347

به نظر می رسد، پیغام های تبلیغات در لینکدین می تواند بازدهی بالاتری نسبت به سایر اشکال سنتی بازاریابی داشته باشد . در گزارشی که اخیرا منتشر شده متوسط حقوق یک کاربر لینکدین حدود 75هزار دلار عنوان شده که نشان می دهد کاربران در لینکدین از تبلیغات در لینکدین پول کافی برای خرج کردن دارند.

اگر همه این دلایل برایتان به اندازه کافی قانع نماینده نیست، نگران نباشید. در این گزارش به 4 دلیل اهمیت پیغام های خصوصی در لینکدین می پردازیم.

پیغام خصوصی در لینکدین راه مستقیمی برای تصمیم گیری های تجاری است

چیزی بدتر از وقت صرف کردن و سرمایه گذاری روی افرادی نیست که در محل کارشان تصمیم گیرنده نیستند. گاهی مسئولان فروش به جای ارتباط با مدیران ارشد و تصمیم گیرنده با افرادی مذاکره می نمایند که مناسب نیستند. حقیقتی که نباید فراموش کرد این است که زمان در فروش محصولات و خدمات حیاتی است.

گاهی با فردی صحبت می کنید که در واقع تصمیم گیرنده در شرکت نیست اما می داند که چرا شرکت به محصول یا سرویس شما احتیاج دارد. با این حال، به دلیل اینکه فرد تصمیم گیرنده نیست، گاهی زمان خود و دیگران را هدر می دهد.

براساس آمار وبلاگ مارکتینگ لینکدین، این شبکه اجتماعی در آمریکا 61 میلیون کاربر و 500 مدیر اجرایی ارشد دارد که در این میان 40 میلیون نفر در شرکت های خود تصمیم گیرنده هستند.

پیغام های شما در لینکدین سریع تر از سایر روش ها دیده می گردد

مت یانگ(Matt Young)، موسس شرکت ریل پلی(realply)، که در پیغام رسانی لینکدین تخصص دارد، یکی از دلایل مهم استفاده از پیغام های خصوصی لینکدین را تاثیرگذاری آن می داند. به گفته مت یانگ، صحبت در پیغام های خصوصی لینکدین حالت رسمی ندارد و همین مسئله به درک متقابل یاری می نماید.

پاسخگویی به ایمیل ها دیرتر انجام می گردد، در حالی که پیغام های خصوصی لینکدین سرعت پاسخگویی بیشتری دارند

سریع تر از ایمیل است

زمانی که شما ایمیل می فرستید، پیغامتان در صندوق پستی ذخیره می گردد و پیغام های دیگر روی هم قرار می گیرند. پاسخگویی به ایمیل ها دیرتر انجام می گردد، در حالی که پیغام های خصوصی لینکدین سرعت پاسخگویی بیشتری دارند. آمارها نشان می دهد کاربران به صورت میانگین روزانه بین 10 تا 20 دقیقه وقت در لینکدین صرف می نمایند.

این کار می تواند در مقیاس بزرگ انجام گردد

بسیاری از کاربران لینکدین متوجه شده اند که کنترل پیغام ها در این پلتفرم به مراتب راحت تر از سایر پلتفرم هاست. از آنجایی که در لینکدین همه جزئیات شغلی فرد تعیین شده است، مدت زمان کمی حدود 20دقیقه برای پاسخگویی ضروری است در حالی که اگر شما بخواهید به 10 ایمیل پاسخ دهید و با افراد تعامل ایجاد کنید، به بیش از یک ساعت زمان احتیاج دارید.

به دلیل فضای کاری و حرفه ای لینکدین، خرید و فروش در این پلتفرم اجتماعی در مقیاس وسیع تری انجام می پذیرد. همچنین کارمندان می توانند با مدیران خود در گروه های مختلف ارتباط برقرار نمایند و به نمایش عملکرد خود بپردازند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 230

به "4 دلیل سودمندی تبلیغات در لینکدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 دلیل سودمندی تبلیغات در لینکدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید