پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران، محمد رجبی گفت: در راستای افزایش هزینه های صنعت حمل و نقل ریلی، پیشنهاد افزایش قیمت 60 درصدی بلیت قطار را به شورای عالی ترابری ارائه نموده ایم اما تا کنون خبری مبنی بر برگزاری جلسه برای آنالیز، تصمیم گیری و موافقت با این پیشنهاد نشده است.

پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه شرایط پذیرش مسافر و سفرهای ریلی نسبت به سال گذشته و به ویژه نسبت به همین بازه زمانی در سال 1399 بهتر شده و رونق گرفته است اما شرکت های ریلی توان پرداخت حقوق پرسنل خودشان را هم ندارند و عوامل بسیاری مانند انرژی، حقوق و دستمزد، تامین تجهیزات و… چند برابر شده است، هزینه تمام شده شرکت های ریلی 240 درصد افزایش یافته اما مردم کشش این اندازه افزایش قیمت را ندارند.

رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با بیان اینکه در ایام کرونا هیچ یک از کارگران و کارمندان در صنعت ریلی تعدیل نشده اند، ادامه داد: بر این اساس و با توجه به محاسبه و بررسی هزینه های مترتب بر صنعت ریلی، پیشنهاد افزایش 60 درصدی قیمت بلیت قطار را ارائه کردیم.

به گزارش ایسنا، پیش از این و در اواخر سال گذشته هم قیمت بلیت قطار به نحوی افزایش یافت به گونه ای که هر مسافری ریلی باید تا 50 درصد هزینه بلیت جایگاه های خالی بابت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را پرداخت کند و به همین سبب مردم باید پول بیشتری را پرداخت نمایند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه حمل و نقل را در صفحه حمل ونقل خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1128

به "پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید