پاداش 4000 دلاری استرالیا فرزندآوری

به گزارش بیست آمار، دولت استرالیا از خانواده های دارای فرزند حمایت نقدی هم می نماید؛ بر این اساس پاداش نقدی نوزاد به خانواده ها پس از تولد یا فرزندخواندگی یک بچه، حدود 4 هزار دلار است.

پاداش 4000 دلاری استرالیا فرزندآوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مبانی سیاست های جمعیتی استرالیا مبتنی بر پذیرش بهترین مهاجران و حمایت از بچه های استرالیایی است؛ دولت استرالیا از خانواده های دارای فرزند حمایت می نماید، این حمایت ها شامل پرداخت نقدی، یاری های اقتصادیاتی برای بهبود شرایط درآمد خانواده ها، یاری هزینه مراقبت از بچه ها، یاری هزینه زایمان و مرخصی زایمان است.

هسته نظام پرداخت خانواده در استرالیا، سود اقتصادیاتی خانواده (FTB) است و سیستم پرداخت های خانواده به توضیح زیر است:

نوع الف که یک پرداخت دو لایه ای براساس تعداد و سن بچه ها است.

نوع ب که یاری اضافی برای خانواده ها فقط با یک درآمد است مثلا برای خانواده های تک والد؛

یاری هزینه مراقبت از کودک، تخفیف هایی برای تامین هزینه های مراقبتی از بچه ها، پاداش بچه برای یاری به خانواده ها پس از تولد فرزند یا فرزندخواندگی، یاری هزینه واکسیناسیون بچه ها تا دو سال، یاری هزینه نقدی به والدین، این یاری به یک حمایت اقتصادی برای والدین تنها یا هر دو است البته یکی از آنها این یاری را دریافت می نماید.

مرخصی زایمان برای مادران و پدران: استرالیا یک سیستم قانونی برای مرخصی زایمان با حقوق ندارد البته اگر کسی حداقل یک سال کار نموده باشد، می تواند تا 52 هفته از مرخصی زایمان بدون حقوق استفاده کند البته کارکنان می توانند در زمینه مرخصی با حقوق با کارفرمایانشان وارد مذاکره شوند؛ در سال 2004، 41 درصد از زنان و 31 درصد از مردان توانسته بودند از مرخصی زایمان با حقوق بهره مند شوند.

سایر یاری ها: اگر چه موارد ذکر شده حمایت های کلیدی برای خانواده ها است اما مهم است اشاره گردد که خانواده ها نیز به اشکال دیگر حمایت از جمله دسترسی به تحصیل رایگان برای دوره ابتدایی، خدمات پزشکی پایه ای و کارت های امتیاز برای خانواده های کم درآمد، جهت دریافت کالاها و خدمات با قیمت کم بهره مند می شوند.

در استرالیا پاداش نوزاد به خانواده ها پس از تولد یا فرزندخواندگی یک بچه پرداخت می گردد و مبلغ آن حدود 4 هزار دلار است! این یاری برای یکی از والدین کودک، خانواده هایی که کودک تازه متولد شده زیر 3 ماهه دارند، خانواده هایی که فرزندخوانده زیر 3 ماه دارند و بعضی از موارد دیگر که طبق قانون تعیین شده قابل پرداخت است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 663

به "پاداش 4000 دلاری استرالیا فرزندآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش 4000 دلاری استرالیا فرزندآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید