همه گازهای مشعل تا پایان دولت جمع آوری می شوند

به گزارش بیست آمار، وزیر نفت گفت: خاتمه دولت همه گازهای مشعل جمع آوری خواهد شد و این موضوع را به رئیس جمهور نیز قول داده ایم.

همه گازهای مشعل تا پایان دولت جمع آوری می شوند

جواد اوجی گفت: امروز قرارداد های مربوط به جمع آوری گاز های مشعل شرق کارون منعقد شد.

به گفته او پروژه های خیلی خوبی در خوزستان آغاز شده است که توسعه میادین نفتی و گازی با استفاده از توان سازندگان و پیمانکاران، هلدینگ های بزرگ و سرمایه گذاران خارجی از جمله این پروژه ها است که در خوزستان در حال اجرایی شدن هستند.

وزیر نفت می گوید: تا به امروز حدود 4.5 میلیارد دلار در توسعه میادین قرارداد منعقد شده است که عمده این قرارداد ها مربوط به میادین استان خوزستان است.

این مقام مسئول گفت: پروژه ها و برنامه های مختلفی برای صنعت نفت و گاز خوزستان داریم و بحث جمع آوری گاز های مشعل در دو نوبت به همت هلدینگ خلیج فارس در حال رقم خوردن است.

آقای اوجی بر فعال کردن پروژه های پتروشیمی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با فعال کردن چنین طرح هایی شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در بحث اشتغالزایی در استان خوزستان باشیم.

وزیر نفت می گوید: وزارت نفت در دولت سیزدهم در بعد مسئولیت های اجتماعی مبالغ خیلی خوبی را به خوزستان اختصاص داده است. در این خصوص بیش از 5هزار میلیارد تومان به بحث تنش آبی و مسائل آب و فاضلاب خوزستان از سوی وزارت نفت اختصاص داده شده است.

به گفته این مقام مسئول 3 تا 4 درصد از هزینه پروژه های توسعه ای که در خوزستان تعریف شده است در قالب مسئولیت های اجتماعی به همان منطقه ها استان اختصاص داده خواهد شد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1485

به "همه گازهای مشعل تا پایان دولت جمع آوری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه گازهای مشعل تا پایان دولت جمع آوری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید