نشست آنالیز تاثیرات طرح های فصلی بر گردش اقتصادی صنعت نشر برگزار می گردد

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران ، با گذشت 6 سال از شروع طرح های حمایتی و برگزاری 16 دوره طرح، به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، خبرنگاران براساس رسالت نقد و گفت و گو، سلسله نشست های تخصصی با هدف آنالیز ابعاد مختلف این رویداد از نظر اجرا، اثر گذاری مالی، حمایتی و آینده طرح های حمایتی را برگزار می نماید.

نشست آنالیز تاثیرات طرح های فصلی بر گردش اقتصادی صنعت نشر برگزار می گردد

نخستین نشست

نخستین نشست از سلسله نشست های ایبنا، شنبه (8 خرداد ماه) با عنوان آنالیز تاثیرات طرح های فصلی بر گردش اقتصادی صنعت نشر ساعت 11 در اتاق گفت و گوی خبرنگاران برگزار می گردد.

در این نشست علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید تیموری، مدیر کتاب فروشی های زنجیره ای نشر چشمه و محمدحسین متولی، مدیر انتشارات هوپا به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت.

با توجه به تکثر نظرات و نقدها احتاقتصادی نزد اهالی نشر و کارشناسان این حوزه، نشست ها در فضای وبیناری قابل دسترسی به صورت برخط برگزار می شوند و علاقه مندان می توانند نظرات خود را حول محورهای مربوطه، اظهار نمایند.

مشارکت وبیناری

علاقه مندان می توانند در زمان مشخص شده برای هر نشست، به وسیله آدرس زیر در وبینارهای تخصصی خبرنگاران، مشارکت داشته باشند:

https://www.skyroom.online/ch/hadi-hir/book-ibna

نخستین دوره طرح های حمایتی با عنوان کتاب فروشی به وسعت ایران همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب برگزار گردید. هدف از برگزاری طرح های حمایتی، تقویت کتاب فروشی ها به ویژه کتاب فروشی های کوچک در سراسر کشور مشخص شده است.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 16 طرح گذشته، بیش از 266 میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری طرح تخصیص داده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1093

به "نشست آنالیز تاثیرات طرح های فصلی بر گردش اقتصادی صنعت نشر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست آنالیز تاثیرات طرح های فصلی بر گردش اقتصادی صنعت نشر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید