مدرسه ای در روستای شبیشی کوچک شادگان که نیمه کاره افتتاح و رها شد

به گزارش بیست آمار، حدود 7 ماه پیش و با سفر وزیر پیشین آموزش و پرورش کشور به شادگان مدرسه ای در روستای شبیشی کوچک به صورت نیمه کاره افتتاح شد.

مدرسه ای در روستای شبیشی کوچک شادگان که نیمه کاره افتتاح و رها شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اهواز، دبستان جهادگران روستا، در سال 98 در روستای شبیشی کوچک تاسیس شد اما امروز پس از گذشت 7 ماه، این مدرسه نو الاحداث هنوز تکمیل نشده است.

روستای شبیشی کوچک که پیشتر یک مدرسه قدیمی و فرسوده داشت قرار بود مدرسه ای نو در آن احداث گردد تا دانش آموزان روستا در مکانی نو مشغول تحصیل گردند، اما آنها همچنان در مدرسه قدیمی روستا درس می خوانند.

یکی از اهالی این روستا به خبرنگا ما گفت: قرار بود مدرسه طی یک سال تکمیل گردد اما امروز که به اواخر سال 1400 میرسیم هنوز هم کامل نشده و بچه ها ما در یک مدرسه کهنه درس می خوانند.

سرپرست فرمانداری شادگان در تماس تلفنی با خبرنگار ما ضمن عذرخواهی از مردم این روستا گفت: شخصا به صورت حضوری به این روستا خواهم رفت و این مدرسه را از نزدیک آنالیز می کنم.

اواخر سال 1399 ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اعلام داشت حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش کشور به منظور افتتاح 18 پروژه به شهرستان شادگان سفر خواهد نمود که گشایش مدرسه جهادگران روستای شبیشی هم از جمله همین پروژه ها بود.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1240

به "مدرسه ای در روستای شبیشی کوچک شادگان که نیمه کاره افتتاح و رها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه ای در روستای شبیشی کوچک شادگان که نیمه کاره افتتاح و رها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید