اولین مدرسه تابستانه گردشگری غذایی و مقاصد نوظهور گردشگری برگزار می گردد

به گزارش بیست آمار، ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، اولین مدرسه تابستانه گردشگری غذایی و مقاصد نوظهور گردشگری برگزار می گردد.

اولین مدرسه تابستانه گردشگری غذایی و مقاصد نوظهور گردشگری برگزار می گردد

مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری کشور گفت: صنعت گاسترونومی از جمله مباحثی است که در حوزه گردشگری ظرفیت های بسیاری در توسعه مقاصد گردشگری و جذب گردشگران دارد و فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش های کاربردی برای فعالین صنعت گردشگری و کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند، اصلی ترین وظیفه آموزش های کوتاه مدت گردشگری محسوب می گردد.

وی ادامه داد: به همین دلیل با هدف ارائه آموزش های کاربردی و بحث و گفتگو درباره مقاصد نوظهور گردشگری و ارتباط با صنعت گاسترونومی با موضوع تشکل های فعال و برندهای بزرگ این مدرسه تابستانه در نظر دارد آخرین تحولات، رویکردها، برنامه های کلان و چالش های کلیدی در پژوهش و توسعه کسب و کارها را مورد آنالیز قرار دهد.

قاسمی در خاتمه با تشکر از همکاری دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و شتاب دهنده فاخربوم جهت هم افزایی با دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی معاونت گردشگری کشور در برگزاری این رویداد گفت: حضور در این دوره که به صورت حضوری و مجازی به مدت 12 ساعت برگزار می گردد، برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09177996337 تماس بگیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 24 شهریور 1403 بروزرسانی: 24 شهریور 1403 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1741

به "اولین مدرسه تابستانه گردشگری غذایی و مقاصد نوظهور گردشگری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مدرسه تابستانه گردشگری غذایی و مقاصد نوظهور گردشگری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید