محسن رضایی: ما در زمان جنگ هم چنین سختی را نداشتیم

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران : محسن رضایی در ادامه مناظره در دفاع از سخنان خود گفت: مردم ما امروز در سخت ترین دوران زندگی خود هستند، ما در زمان جنگ هم چنین سختی را نداشتیم. اما آیا تورم را می توان کاهش داد؟ بله می گردد.

محسن رضایی: ما در زمان جنگ هم چنین سختی را نداشتیم

به گزارش به نقل از خبرآنلاین، محسن رضایی گفت: درباره نقد آقایان زاکانی و همتی هم می گویم، 137 میلیارد ارزش یارانه پنهان است. مطمئن باشید با یاری پولی که در کشور حیف و میل می گردد می توان مسائل را حل کرد.

محسن رضایی در ادامه مناظره در دفاع از سخنان خود گفت: مردم ما امروز در سخت ترین دوران زندگی خود هستند، ما در زمان جنگ هم چنین سختی را نداشتیم. اما آیا را می توان کاهش داد؟ بله می گردد. آیا می توان با کرونا مقابله کرد؟ بله، آیا می گردد ارزش پول را به قدرت گذشته برگرداند؟ بله. متاسفانه روحیه ما نمی توانیم در کشور حاکم شده است و جوانان مستعد را به گوشه رانده است.

من معتقدم سال 1400، سال گشایش است و امید دیدنی است.

درباره نقد آقایان زاکانی و همتی هم می گویم، 137 میلیارد ارزش یارانه پنهان است. مطمئن باشید با یاری پولی که در کشور حیف و میل می گردد می توان مسائل را حل کرد. من قبول دارم اگر مدیریت جهادی در کشور مستقر گردد،

بسیاری از مسائل حل می گردد. البته آقای رئیسی گفتند برنامه هست اما من می گویم برنامه نیست؟ در دولت فعلی برنامه سه مرتبه تغییر نموده است.

بعلاوه سخن آقای جلیلی درباره ماهیت مناظره را قبول دارم و امیدوارم در مناظره سوم این اتفاق رخ دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1141

به "محسن رضایی: ما در زمان جنگ هم چنین سختی را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن رضایی: ما در زمان جنگ هم چنین سختی را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید