تور ارمنستان: سفر به ارمنستان از چه راهی بهتر است؟

به گزارش بیست آمار، برای رفتن به ارمنستان از چه راهی بهتره سفر کنیم؟ آیا ارمنستان برای سفر مجذوب کننده است؟ برای پاسخ به این سوالات با ما در ادامه این مقاله همراه شوید. ارمنستان یکی از مجذوب کننده ترین کشورها برای گشت و گذار است. جاذبه های گردشگری ارمنستان آنقدر زیاد است که وقتی به ارمنستان سفر می کنید ناامید نخواهید شد.

تور ارمنستان: سفر به ارمنستان از چه راهی بهتر است؟

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

ارمنستان در حال تبدیل شدن به یک جاذبه جهانگرد مجذوب نماینده است . ارمنستان اولین کشوری بود که مسیحیت را به عنوان دین ملی خود خاطرنشان کرد و دارای بعضی از خیره نماینده ترین منظره ها مانند قله کوه آرارات بر خط افق کشور است. مرکز ارمنستان، ایروان است یکی از شهرهایی که به سرعت در حال توسعه در کل اروپا است، زیرا این کشور همچنان به استقبال گردشگری خود ادامه می دهد.

سفر زمینی به ارمنستان در کرونا

راه های مختلف برای سفر به ارمنستان در نوروز

ارمنستان نیز همچون ترکیه به علت نزدیکی مسافت به ایران یکی از مقاصد گردشگری مهم برای ایرانیان است. شما می توانید از چند طریق مختلف از ایران به ارمنستان در نوروز 1401 سفر کنید. برای خرید تور ارمنستان مقرون به صرفه قیمیت به سایت تریپ مراجعه کنید.

سفر زمینی به ارمنستان

یکی از روش های سفر سفر به ارمنستان با ماشین شخصی می باشد. در این حالت علاوع بر کنترل هزینه های کلی می توانید از جهت سر سبز و شگفت انگیز جاده ای نیز لذت ببرید. برای سفر زمینی ابتدا باید تا مرز تبریز رانندگی کنید و سپس از آنجا خود را به مرز نوردوز برسانید و پس از حداکثر 450 کیلومتر به ایروان ارمنستان برسید. نکته مهم در این نوع سفر مدیریت هزینه بنزین، موادغذایی در جهتمی باشد.

سفر با قطار به ارمنستان

در گذشته خط آهنی بین ایران و منطقه جلفا قرار داشته است، که امکان سفر به ارمنستان را به وسیله قطار امکان پذیر می کرد، اما بعدها بعد از درگیری ارمنستان و آذربایجان فعالیت در این جهت ریلی متوقف شد.

و متاسفانه جهتمستقیم سفر ایران به ارمنستان متوقف شد، البته باید بگوییم این بدان معنا نیست که راه دیگری برای سفر به ارمنستان به وسیله قطار نیست.

شما اگر علاقهمند سفر با قطار هستید می توانید به وسیله خطوط ریلی تهران به جلفا بروید و از آنجا بعد از گذر از مرز نوردوز، خود را به کشور ارمنستان برسانید، برای این منظور می بایست بلیط قطار تبریز را تهیه کنید و پس از مسافت 150 الی 180 کیلومتری به جلفا برسید.

سفر با اتوبوس به ارمنستان

ایرانیان به علت نزدیکی با ارمنستان می توانند به وسیله اتوبوس نیز به ارمنستان سفر نمایند. اگر می خواهید از طبیعت جاده سرسبز در جهت ارمنستان لذت ببرید یکی از فزونین گزینه ها سفر با اتوبوس به ارمنستان است.

اتوبوس هایی که شما را می توانند از تهران به ایروان ارمنستان برسانند به وسیله دو پایانه می باشند، یکی پایانه غرب (آزادی) و دیگری پایانه بیهقی (آرژانتین) است. گفتنی است تعداد اتوبوس های پایانه آزادی بیش تر از پایانه بیهقی است و هزینه شما برای سفر به ارمنستان به وسیله زمینی چیزی حدود 500 تا 1میلیون در نوروز می باشد، سفر به ارمنستان با اتوبوس از تبریز نیز وجود دارد. تور ارمنستان نوروز 1401 را از سایت تریپ تهیه کنید.

سفر هوایی به ارمنستان

سفر هوایی به ارمنستان

ارمنستان دارای دو فرودگاه بین المللی است. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ایروان مرکز و فرودگاه بین المللی شیراک در شهر گیومری. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس به عنوان فرودگاه بین المللی اصلی ارمنستان عمل می نماید و شلوغ ترین فرودگاه کشور است. پس از اعلام استقلال ارمنستان از اتحاد جماهیر شوروی، فرودگاه به سبک اینده نوسازی شد. ساختمان فرودگاه نه تنها مدرن است، بلکه از نظر معماری نیز خیره نماینده است.

فرودگاه بین المللی شیراک دومین فرودگاه بزرگ ارمنستان است. این مکان خیلی دور از مرکز گیومری قرار گرفته است. تجهیزات و سیستم مورد استفاده فرودگاه به تازگی پیشرفته است و آن را از سایر فرودگاه های واقع در منطقه ها کوهستانی فزونی می دهد. می توان گفت یکی از سریع ترین راه سفر به ارمنستان، سفر با هواپیما است. پروازهای تهران به مقصد ایروان ارمنستان به سه روش صورت می گیرد.

· پروازهای مستقیم

· پروازهایی که یک توقف دارند

· پروازهایی که بیش از یک توقف دارند

افراد بسیاری پروازهای مستقیم و بدون توقف را برای سفر به ارمنستان ترجیح می دهند. این پروازها حدود یک ساعت و نیم طول می کشد تا شما را به مقصد ایروان برساند. زمان پروازهایی که در طول جهت توقف دارند بسته به ایستگاه هایی توقف می نماید فرق دارد. برای مثال یک پرواز با توقف از ایران به مقصد ایروان ممکن است پنج الی هشت ساعت به طول بیانجامد.

هزینه سفر به ارمنستان

هزینه سفر به ارمنستان با آنالیز بلیط هواپیما ، رزرو هتل و نحوه سفر به ارمنستان صورت می گیرد. با جمع بندی این مخارج به هزینه تقریبی سفر خواهید رسید.

· هزینه صدور گذرنامه

· هزینه عوارض خروج از کشور

· آنالیز هزینه سفر با هواپیما، قطار، اتوبوس و ...

· هزینه اقامت مانند هتل، پانسیون، هاستل

· هزینه ورودی جاهای تماشای ایروان

· هزینه رفت و آمد در ارمنستان

خرید بلیط هواپیما ارمنستان

بلیط هایی که شما می توانید از سایت تریپ تهیه می کنید به وسیله ایرلاین های مختلفی به شما عرضه می گردد و به همین علت خدمات و امکانات متفاوتی نیز دارند. آنالیز خدمات پرواز و کلاس های پرواز و بعلاوه فصلی که برای سفر انتخاب می کنید می تواند تاثیر زیادی در قیمت بلیط های شما بگذارد.

بلیط های پروازی تهران به ایروان ارمنستان یکی از محبوب ترین خطوط هوایی به شمار میرود. شما می توانید بلیط های هواپیمایی ایروان را هم به صورت رفت و برگشت و هم فقط به صورت یکطرفه بخرید. اما اگر بلیط های خود را به صورت رفت و برگشت تهیه کنید در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. بلیط های پرواز ایران به ارمنستان در سه نوع کلاس پروازی اکونومی، فرست کلاس و بیزینس ارائه می گردد.

روش مقرون به صرفه و راحت برای خرید بلیط ارمنستان

شما می توانید بلیط های هواپیمایی ارمنستان را به دو روش حضوری و غیر حضوری تهیه کنید. اما ما به شما روش غیر حضوری را پیشنهاد می کنیم، به علت اینکه شما به وسیله روش غیر حضوری هم در وقت و هم در هزینه های خود بیش تر صرفه جویی می کنید. شما کافیست به وسیله سایت رزرواسیون آنلاین تریپ بلیط ها و تورهای نوروزی خود را به صورت آنلاین تهیه فرمائید، وقتی وارد سایت شوید با وارد کردن مبدا و مقصد خود و بعلاوه تاریخ رفت و برگشت سفر خود در کسری از ثانیه می توانید تمامی فهرست پروازهای سیستمی و چارتری را در سایت تریپ تماشا کنید.

از این فهرست شما می توانید تفاوت قیمت ایرلاین های مختلف را ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید، حتی در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید از پشتیبانی 24 سایت یاری بگیرید. نکته مهم خرید از سایت تریپ این است که در صورت کنسل کردن امکان استرداد مبلغ نیز وجود دارد. برای خرید بلیط ارمنستان به سایت تریپ مراجعه کنید.

خرید تور ارمنستان

خرید تور ارمنستان

اگر خود می خواهید از سفر تا صد سفر خود را برنامه ریزی کنید باید به شما بگوییم این کاری سختی است. زیرا شما باید هم بلیط خود را و هم هتل خود را به صورت جداگانه تهیه کنید. اگر می خواهید سفری بدون دغدغه داشته باشید ما برای شما پیشنهادی داریم شما کافیست از سایت رزرواسیون آنلاین تریپ تورهای ارمنستان را تهیه کنید.

تورهای زیادی در این سایت وجود دارد که بسته به بودجه و خدماتی که ارائه می گردد قیمت های متفاوتی دارد، بعلاوه روزهای اقامت شما نیز در قیمت تور دخیل است. رزرو تور لحظه آخری ارمنستان از سایت تریپ یکی از فزونین روش ها برای کاهش هزینه های سفر شما به ارمنستان می باشد، شما کافیست وارد سایت تریپ شوید و مبدا و مقصد خود را تعیین کنید بعلاوه تاریخ رفت و برگشت خود را نیز تعیین کنید بعد از کلیک بر روی دکمه جستجو شما می توانید فهرست تمامی تورها را مشاهده کنید.

گفتنی است در تعطیلات نوروز به علت تقاضای بالای مسافران برای سفر قیمت تورها نیز افزایش می باید برای خرید مقرون به صرفه تر تورها بایستی این تورهای را از جند هفته قبل از سفر خود تهیه کنید.

فزونین زمان برای سفر به ارمنستان

ارمنستان آب و هوای قاره ای دارد و به جز چند ماه کاملاً خشک است یعنی باران زیادی نمی بارد. از طرفی زمستان ها طولانی و سرد است، زیرا ارمنستان کشوری بسیار کوهستانی است و این امر تأثیر زیادی بر آب و هوا دارد. فزونین زمان برای گشت و گذار در ارمنستان در ماه فروردین و شهریور است، زیرا در این زمان به ندرت باران می بارد و دما در فزونین حالت است.

سخن آخر

اگر قصد دارید به ارمنستان سفر کنید، باید بگوییم ارمنستان یکی از کشورهای جهانگردی نزدیک به خاک ایران است که با جاذبه های طبیعی خود همه را شگفت زده می نماید. برای تماشا این کشورهمسایه و زیبا می توانید هم به وسیله زمینی و هم به وسیله هوایی سفر کنید، که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. باید این نکته را در نظر داشته باشید شما با خرید آنلاین تورهای هوایی برای سفر به ارمنستان به وسیله سایت تریپ می توانید یاری بسیاری در کاهش هزینه های سفر خود بکنید.

زیرا شما دیگر نیازی نیست که هم وقت خود را برای خرید بلیط و هم برای پیدا کردن هتل بگذارید این تورهای به صورت یک پکیج تمامی امکاناتی که شما را لازم دارید را در اختیار شما قرار می دهد. سامانه رزرواسیون تریپ به شما یاری می نماید به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما آگاه شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. فزونین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع: تریپ | www.trip.ir

منبع: همگردی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1436

به "تور ارمنستان: سفر به ارمنستان از چه راهی بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: سفر به ارمنستان از چه راهی بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید