علیاری: امیدوارم زودتر اردوی تیم ملی در شرایط قرنطینه شروع گردد، همه نکات بهداشتی را رعایت می کنم

به گزارش بیست آمار، نفر سوم کشتی فرنگی دنیا در سال 2018 گفت: من که کاملا خانه نشین شده ام و به شدت نکات بهداشتی را رعایت می کنم چون جان همه عزیزانم برایم خیلی اهمیت دارد.

علیاری: امیدوارم زودتر اردوی تیم ملی در شرایط قرنطینه شروع گردد، همه نکات بهداشتی را رعایت می کنم

مهدی علیاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با تاکید بر اینکه خیلی زیاد نکات بهداشتی را برای عدم ابتلا به بیماری کرونا رعایت می نماید، گفت: من که کاملا خانه نشین شده ام و صرفا برای خرید از خانه خارج می شوم و به شدت نکات بهداشتی را رعایت می کنم چون جان پدر و مادرم و همه عزیزانم برایم خیلی اهمیت دارند. اگر این چیزها را رعایت نکنیم به خودمان و عزیزان مان لطمه زده ایم. به هرحال امروز تمام کشورهای پیشرفته هم با کرونا دست و پنجه نرم می نمایند و دیدیم که سیاستمداران عظیم جهان هم گرفتارش شده اند. این ویروس شوخی بردار نیست و همه باید رعایت نمایند و مراقب خود و عزیزان شان باشند.

وی ادامه داد: اینطور که شنیده ام شهریار کمتر از نقاط دیگر آلوده شده و در مقایسه با تهران و دیگر شهرهای شلوغ، میزان ابتلا کمتر بوده است. به هیچ وجه نباید در اماکن عمومی و شلوغ حضور پیدا کنیم. من وظیفه خرید کردن را برای خانه به عهده گرفته ام و همه نکات را هم رعایت می کنم.

علیاری که در مسابقات جهانی بوداپست تنها مدال کشتی فرنگی ایران را به دست آورد، در خصوص تمریناتش نیز توضیح داد: مرتبا در خانه تمرین می کنم. باشگاه خودمان را تعطیل نموده ایم، در خانه با برادرم تمرین می کنیم.

این فرنگی کار با تجربه با اشاره به سالی که پشت سر گذاشت، گفت: اصلا سال خوبی برای من به لحاظ کشتی نبود، کلا فکر می کنم سال خوبی برای هیچ کسی نبود. هر چقدر کوشش کردم که شرایط بهتر گردد، اما نشد. حالا هم من نهایت کوششم را خواهم کرد، خوب و باانگیزه تمرین می کنم تا در سال جدید شرایط بهتر گردد. چیزی که من می دانم این است که کادرفنی تیم ملی می خواهد بهترین نفر را به مسابقات ببرد، پس زحمت می کشم و به هیچ وجه ناامید نیستم. کار خودم را با قدرت انجام می دهم و وظیفه ام فقط تمرین کردن است و تابع تصمیمات کادرفنی تیم ملی هستم.

وی در سرانجام صحبت هایش تاکید نمود: اگر وزارت ورزش بتواند هر چه زودتر محیط قرنطینه ای را در اختیار ورزشکاران قرار دهند خیلی خوب می گردد و این موضوع می تواند خیلی به قهرمانان یاری کند تا آمادگی شان را با توجه به فاصله کمی که تا المپیک داریم، از دست ندهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 289

به "علیاری: امیدوارم زودتر اردوی تیم ملی در شرایط قرنطینه شروع گردد، همه نکات بهداشتی را رعایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیاری: امیدوارم زودتر اردوی تیم ملی در شرایط قرنطینه شروع گردد، همه نکات بهداشتی را رعایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید