عامریان: حق بازنشسته ها دریافت برترین خدمات رفاهی است

به گزارش بیست آمار، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: در صندوق بازنشستگی فولاد با بهره مندی از مدیران انقلابی و متخصص مصمم به توانمندسازی مالی شرکت ها هستیم تا با سودآوری مطلوب، بازنشسته ها برترین خدمات رفاهی را که حق آنان است دریافت نمایند.

عامریان: حق بازنشسته ها دریافت برترین خدمات رفاهی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در سفر به استان کرمان، با جمعی از بازنشستگان و اعضای کانون بازنشستگی کرمان دیدارکرد و در جریان مسائل آنان نهاده شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان با ارائه تحلیل جامعی از شرایط کنونی این صندوق و برنامه های در دست اقدام توضیح داد: در شروع مسئولیتم شرایط صندوق از لحاظ اقتصادی و بودجه ای نابسامان بود و با کوشش های صورت گرفته، سعی شد در پرداخت حقوق بازنشستگان خللی ایجاد نشود.

عامریان ادامه داد: این صندوق، دارایی های ارزشمندی دارد، اما مدیریت مطلوبی در مورد این دارایی ها در سال های گذشته انجام نشده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد توضیح داد: در این راستا، فروش اموال، املاک مازاد و تبدیل دارایی های غیرمولد به مولد امری لازم است به همین منظور به شرکت ها در این خصوص تاکید ویژه شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به اینکه نخستین تغییرات مدیریتی در دوره نو در معاونت فنی وشرکت مرآت کیش صورت گرفته، گفت: هدف از این تغییرات ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان بود. بر همین مبنا به شرکت مرآت کیش ماموریت داده ایم که تمام اقدامات خود را بر ارائه خدمات رفاهی با کیفیت به بازنشستگان متمرکز کند.

وی یادآور شد: در این راستا این صندوق برنامه برگزاری تور های زیارتی مشهد ویژه بازنشستگان را شروع نموده و برنامه های متعدد دیگری نیز در دستور کار قرار داده است.

در این نشست، جمعی از بازنشستگان صندوق فولاد کرمان مسائل خود را در موضوعات مختلف نظیر حقوق، همسان سازی و بیمه درمان با مدیرعامل این صندوق در میان گذاشتند و معاونان و مدیران صندوق توضیحات لازم را ارائه کردند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1385

به "عامریان: حق بازنشسته ها دریافت برترین خدمات رفاهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامریان: حق بازنشسته ها دریافت برترین خدمات رفاهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید