دفاع دانشجوی دکتری مهندسی برق واحد تهران مرکزی از رساله خود با معدل 20

به گزارش بیست آمار، نخستین دانشجوی دوره دکتری تخصصی رشته مهندسی برق (الکترونیک) دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با کسب معدل کل 20 و دستاوردهای بدیع از رساله خود دفاع کرد.

دفاع دانشجوی دکتری مهندسی برق واحد تهران مرکزی از رساله خود با معدل 20

به گزارش خبرنگار حوزه سرانجام نامه گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، محمد فلاح نژاد، نخستین دانشجوی دوره دکتری تخصصی رشته مهندسی برق (الکترونیک) دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است که با کسب معدل کل 20 و دستاوردهای بدیع از رساله خود دفاع کرد.

دستاورد رساله این محقق، مدلسازی و توسعه ترانزیستورهای بدون پیوند (Junction Less) نانوساختار و چاپ چند مقاله ISI و علمی پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین المللی است. همچنین وی به تازگی کتاب های هدایت موشک و بهینه سازی تصاویر ارسالی از پهپاد به ایستگاه زمینی را ترجمه، تألیف و به چاپ رسانده است.

پیش از این، فلاح نژاد در دوره کارشناسی ارشد خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نیز با رتبه نخست علمی فارغ التحصیل و در سال 1394 به عنوان استعداد درخشان در آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده بود.

وی هم اکنون به عنوان مدرس گروه مهندسی برق و محقق وابسته در آزمایشگاه تحقیقاتی لایه نازک در دانشکده فنی و مهندسی در حوزه شبیه سازی و ساخت افزاره هایی چون biofet به تحقیق و پژوهش اشتغال دارد.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 441

به "دفاع دانشجوی دکتری مهندسی برق واحد تهران مرکزی از رساله خود با معدل 20" امتیاز دهید

4 کاربر به "دفاع دانشجوی دکتری مهندسی برق واحد تهران مرکزی از رساله خود با معدل 20" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع دانشجوی دکتری مهندسی برق واحد تهران مرکزی از رساله خود با معدل 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید