خبر بد برای ایلان ماسک، معرفی رقیب توییتر به وسیله غول شبکه های اجتماعی، عکس

به گزارش بیست آمار، دیجیاتو نوشت: براساس اطلاعاتی که در اپ استور منتشر شده است، متا، کمپانی مادر اینستاگرام و فیسبوک، احتمالاً اپلیکیشن رقیب توییتر که اینستاگرام Threads نام خواهد داشت را پنجشنبه همین هفته یعنی 15 تیرماه (6 ژوئیه) منتشر خواهد نمود.

خبر بد برای ایلان ماسک، معرفی رقیب توییتر به وسیله غول شبکه های اجتماعی، عکس

دو روز پیش اپلیکیشن Threads برای مدت کوتاهی در گوگل پلی منتشر شد و یک توسعه دهنده چندین اسکرین شات از آن منتشر کرد. بااین حال در گوگل پلی اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار این اپ وجود نداشت، اما طبق اطلاعات اپ استور، باید منتظر انتشار این برنامه در تاریخ 15 تیرماه باشیم.

در توضیحات اپلیکیشن Threads, an Instagram app نوشته شده است: با Threads بیشتر بگویید، اپلیکیشن اینستاگرام برای گفت وگوهای متنی.

Threads جایی است که جوامع گرد هم می آیند تا درباره همه چیز از موضوعاتی که امروز اهمیت دارند تا مواردی که فردا مهم می شوند، صحبت نمایند.

می توانید هر چیزی را که دوست دارید دنبال کنید و به طور مستقیم با محتواسازان محبوب خود یا دیگران درباره مسائل مورد علاقه تان صحبت کنید. یا حتی جامعه دنبال نمایندگان خود را بسازید تا افکار، نظرات و خلاقیت خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

اسکرین شات هایی که در اپ استور وجود دارند، همان اسکرین شات های گوگل پلی هستند. این تصاویر نشان می دهند که چگونه می توانید با نام کاربری اینستاگرام خود وارد این شبکه اجتماعی شوید و اکانت هایی را پیدا کنید که آن ها را در اینستاگرام دنبال می کردید.

پیش تر در گزارشی گفته شده بود که مدیران متا در یک جلسه داخلی در این شرکت ادعا نموده اند که Instagram Threads از پروتکل غیرمتمرکز شبکه اجتماعی Mastodon یعنی ActivityPub استفاده می نماید.

با وجود این که اپلیکیشن تازه متا احتمالاً پنجشنبه منتشر خواهد شد، اما تضمینی وجود ندارد که دقیقاً از همان روز بتوانید در این شبکه اجتماعی مطلب منتشر کنید. دور از انتظار نیست که این شرکت عرضه ای چندمرحله ای را برای پلتفرم تازه خود در نظر داشته باشد تا کم کم تمام کاربران جهان قابلیت استفاده از Threads را پیدا نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1682

به "خبر بد برای ایلان ماسک، معرفی رقیب توییتر به وسیله غول شبکه های اجتماعی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای ایلان ماسک، معرفی رقیب توییتر به وسیله غول شبکه های اجتماعی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید