خبرنگاران 55 طرح عمرانی و خدماتی در بشرویه افتتاح شد

به گزارش بیست آمار، بیرجند - خبرنگاران - 55 طرح عمرانی و خدماتی در هشتمین روز دهه فجر با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در شهرستان بشرویه به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 55 طرح عمرانی و خدماتی در بشرویه افتتاح شد

فرماندار بشرویه روز یکشنبه در آیین افتتاح این تعداد طرح گفت: این طرح ها با اعتبار 13 میلیارد و 204 میلیون تومان به بهره برداری رسید که بیش از 6 هزار نفر از مزایای آنها برخوردار شدند و برای 45 نفر شغل ایجاد شد.

علی شفیعی اضافه کرد: بند خاکی و سرریز سنگ و ملات حوزه آبریز ارسک، آسفالت راه روستایی اتحاد، شروع به کار خط گرم فرمان از نزدیک شرکت برق، اتصال 41 طرح نیروگاه خورشیدی خانگی به شبکه، بهسازی و آسفالت معابر بافت تاریخی بشرویه، طرح هادی روستای کرند و طرح آبیاری کم فشار موتور پمپ آزادگان به نمایندگی از هفت طرح سامانه نوین آبیاری از جمله طرح های افتتاحی در این شهرستان است.

وی عنوان نمود: سال جاری 126 پروژه در بشرویه آماده شد که از این تعداد 110 پروژه افتتاح و 16 پروژه کلنگ زنی می گردد.

فرماندار بشرویه گفت: سهم این شهرستان از اعتبارات ملی خوب است و سال جاری حدود 40 میلیارد تومان در حوزه بیمارستان و راه اعتبار جذب خواهیم کرد.

مرکز شهرستان بشرویه در شمال خراسان جنوبی و 320 کیلومتری بیرجند واقع شده است.

همزمان با هشتمین روز دهه فجر هفت طرح آبخیزداری نیز با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان در منطقه شاهکوه شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: بیش از 400 نفر در این منطقه از مزایای طرح های آبخیزداری اجرا شده بهره مند شدند.

علیرضا نصرآبادی اضافه کرد: بند خاکی روستای ایواسک، بند خاکی روستای کلاته رییس، بند سنگ و ملاتی روستای اشباک، 2 سازه سنگ و ملاتی در روستای گاشدوک، سازه آبخیزداری سنگ و ملاتی در روستای کلاته جنگل و تثبیت سرریز بندهای خاکی روستاهای رودگور و ایواسک از جمله طرح های افتتاحی است.

امروز 2 طرح عمرانی دیگر در این شهرستان مرزی افتتاح شد.

فرماندار نهبندان در این آیین گفت: قنات روستای عباس آباد با اعتبار 80 میلیون تومان و ساختمان آب شیرین کن روستای میغان با اعتبار 52 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مجید بیکی اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی آبرسانی به روستای مهل آباد بخش سرداران شهرستان به طول 6 کیلومتر و عملیات اجرایی راه روستایی آتشکده علیا به کلاته سرخ به طول 14 کیلومتر شروع شد.

نهبندان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 906

به "خبرنگاران 55 طرح عمرانی و خدماتی در بشرویه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 55 طرح عمرانی و خدماتی در بشرویه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید