خبرنگاران معلمان نمونه شهرستان فردیس تجلیل شدند

به گزارش بیست آمار، کرج - خبرنگاران - چهار معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه کشوری روز چهارشنبه در فرمانداری فردیس مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگاران معلمان نمونه شهرستان فردیس تجلیل شدند

فرماندار فردیس ضمن تبریک هفته معلم گفت: معلمان همیشه نقش سازنده ای در عرصه های علمی و فرهنگی کشور ایفا نموده اند.

ابوالفضل اینانلو اضافه کرد: امروز انتقال دانایی و تربیت نسل جدید کلید توسعه در هر جامعه ای است و نظام تعلیم و تربیت به عنوان رکن اصلی در این فرآیند از صندلی ارزشمندی برخوردار است.

وی به اهمیت صندلی معلم در جامعه و رشد افکار و اندیشه افراد و توسعه جامعه اشاره نمود و اضافه کرد: تاثیرگذارتر از خانواده معلم استو تاثیرگذاری و الگو بودن معلمان مقدم بر خانواده است زیرا موفقیت و پیروزی دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی مرهون زحمات و کوشش این قشر فرهیخته می باشد.

اینانلو اضافه کرد: معلمان در شرایط شیوع کرونا کشور با کوشش های خود و با وجود تعطیلی مدارس آموزش های غیرحضوری و مجازی توانستند به وظایف خود در عرصه علم و دانش بخوبی عمل نمایند.

وی به نقش تاثیرگذاری معلمان در مسایل آسیب های اجتماعی اشاره نمود و گفت: معلمان می توانند از آسیب های اجتماعی پیشگیری نمایند از بروز بزه های اجتماعی که همه رسانه های غربی و استکبار جهانی تمرکز خود را بر روی دانش اموزان گذاشتند بعد از این همه مبارزه فرهنگی،نظامی،تحریم و همه محدودیت ها را بکاربستند تا فرهنگ غرب را اشاعه دهند که باید در این مورد مواظب و جدی بود.

فرماندار فردیس گفت: دانش آموزان با ذهن و قلب زلال در فضای آموزش و پرورش ساخته می شوند که باید در تهدیب نفس و تربیت دانش آموزان بیش از پیش کوشا بود.

اینانلو اضافه کرد: معلم با مسوولیت و تعهدی که نسبت به آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموخته خود دارد، تمام کوششش را برای به ثمر نشستن دانش آموخته خود انجام می دهد و عمر گرانبهای خود را در این راه می گذراند.

ولی اله احمدی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس نیز گفت: مریم ترکاشوند دارای مدرک فوق لیسانس زبان و ادبیات عربی در دوره اول متوسطه مدرسه فاطمه حجره فردیس با داشتن پنج سال سابقه کار توانست رتبه نخست کشور را در فراوری محتوای آموزشی مدرس دوره های ضمن خدمت به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس 30 معلم نمونه منطقه ای،180 معلم نمونه مدرسه ای، یک معلم نمونه کشوری و چهار معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

شهرستان فردیس 86 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

12 تا 18 اردیبهشت ماه هرسال به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1084

به "خبرنگاران معلمان نمونه شهرستان فردیس تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معلمان نمونه شهرستان فردیس تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید