خبرنگاران معرفی 12 هزار و 834 پرونده واحدهای سیل زده به بانک های ایلام

به گزارش بیست آمار، ایلام- خبرنگاران- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تا به امروز 12 هزار و 834 پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل زده به بانک های عامل استان جهت دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.

خبرنگاران معرفی 12 هزار و 834 پرونده واحدهای سیل زده به بانک های ایلام

حبیب الله محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از این تعداد پفراینده واحدهای معرفی شده به بانک های عامل استان 2 هزار و 155 واحد احداثی، هشت هزار و 526 واحد تعمیری و 2 هزار و 153 واحد نیز مربوط به واحدهای معیشتی بوده است.

وی از عقد قرارداد 10 هزار و 547 مورد از واحدهای سیل زده به بانک های عامل ایلام اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به تاکید مدیریت ارشد استان بر شتاب و همکاری همه جانبه بانک ها در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان پرداخت تسهیلات فرایند رو به رشد گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به شرایط پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری یادآور شد: تا به امروز 2 هزار و 133 مورد آواربرداری، یک هزار و 979 مورد پی کنی ساختمان، یک هزار و 936 مورد آرماتور بندی و یک هزار و 612 مورد دیوار چینی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

به گفته محبی کار اجرایی یک هزار و 240 واحد به مرحله سقف و یک هزار و 104 واحد مسکونی سیل زده نیز خاتمه یافته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر از فرایند بازسازی مناطق سیل زده بازید و سرکشی می نمایند، گفت: کیفیت ساخت منازل روستایی همیشه مورد تاکید بنیاد مسکن بوده و به هیچ وجه اجازه داده نمی گردد مصالح کم دوام و نامرغوب در ساخت و ساز منازل روستایی استفاده گردد.

2 موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز سال جاری باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، و … استان ایلام شد.

بیشترین خسارت ها به مناطق شهرهای ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 222

به "خبرنگاران معرفی 12 هزار و 834 پرونده واحدهای سیل زده به بانک های ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معرفی 12 هزار و 834 پرونده واحدهای سیل زده به بانک های ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید