خبرنگاران توقیف 6 خودرو خاطی در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی در سردشت

به گزارش بیست آمار، مهاباد - خبرنگاران - فرماندار سردشت گفت: از ابتدای آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی، 6 دستگاه خودرو خاطی در مبادی ورودی این شهرستان جریمه و توقیف شده است.

خبرنگاران توقیف 6 خودرو خاطی در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی در سردشت

اقصی نخشی پور روز یکشنبه در بازدید از فرایند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در صورت مشاهده خودروهای پلاک غیربومی که از طرح فاصله گذاری اجتماعی تخطی نمایند، توقیف یک ماهه خودرو و جریمه 500 هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با قاطعیت عمل می نمایند، اضافه کرد: 30 دستگاه خودرو غیربومی نیز از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از مبادی ورودی این شهرستان به مبدا بازگردانده شده اند.

وی با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی می تواند یاری موثری برای پیشگیری از ترددهای غیرضروری باشد، گفت: انسداد همه راه های منتهی به تفرجگاه های این شهرستان و کنترل شدید مبادی ورودی شهر بخشی از اقدامات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است که برای اثرگذاری بهتر همه شهفرایندان باید در اجرای آن مشارکت داشته باشند.

فرماندار سردشت گفت: مردم برای پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا از یک ماه گذشته تا به امروز به خوبی همکاری نموده اند.

نخشی پور اضافه کرد: توجه به توصیه های بهداشتی و در خانه ماندن، کاهش ترددها، تعطیلی بسیاری از مراسم و اجتماعات، بسته شدن فروشگاه ها، اصناف و بازاریان و ضدعفونی کلیه معابر شهر و روستا بخشی از اقدامات برای قطع زنجیره ویروس کرونا بود.

به گزارش خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین در کشور و آذربایجان غربی اجرایی شد و تا 2 هفته ادامه می یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 306

به "خبرنگاران توقیف 6 خودرو خاطی در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی در سردشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقیف 6 خودرو خاطی در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی در سردشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید