تماشای زیبایی های پوکت در 2 روز (تور ارزان پوکت)

به گزارش بیست آمار، در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران راهنمای تور 2 روزه پوکت تایلند را قرار داده ایم تا در کمترین زمان در سفر به پوکت بتوانید استفاده کامل را ببرید

تماشای زیبایی های پوکت در 2 روز (تور ارزان پوکت)

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

یکی از جزایر فوق العاده و بی نظیر که به گفته بسیاری از جهانگردان مکانی رویایی و ایده آل برای هر جهانگردی است و تمام خصایص یک مکان جهانگردی خوب را دارد پوکت است پوکت جزیره ای در جنوب تایلند است . این شهر دارای آب و هوای گرم می باشد و دارای جنگهایی با میوه های گرمسیری نارگیل و … کوه های سنگی زیبا و دره های بزرگ آبی می باشد که در جذب جهانگرد به این منطقه تاثیر بسزایی داشته است . این شهر زیبا در تایلند را در سفرهای خود به کشورهای مختلف از یاد نبرید تا سفر خوش برای شما باشد. با خبرنگاران همراه باشید.

پوکت جزیره ای افسانه ای در جنوب تایلند است که بسیاری از جهانگردان معتقدند این شهر تمام ویژگی های یک مقصد عالی برای تعطیلات را دارد. سواحل شنی و زیبای پوکت به همراه برآمدگی های سنگی و پرتگاه های بزرگ آهکی، تورهای جنگل های سرسبز گرمسیری و جنگل های گسترده نارگیل، همه و همه باعث شده تا سفر به پوکت تجربه ای بی نظیر برای مسافران رقم بزند.

روز اول

بهتر است بدانید پوکت گران ترین بخش تایلند است. البته بدون شک گزینه های ارزان ای هم وجود دارد. سفر به پوکت را با بازدید از معبد بودای بزرگ آغاز کنید.

بودای بزرگ پوکت

میانه زمان بازدید: بین 1 تا 2 ساعت

اولین روز سفرتان را در اول صبح آغاز کنید و برای تماشای مناظری زیبا به سمت بودای بزرگ حرکت کنید. در سمت شرق این تندیس خلیج چالونگ (Chalong Bay)، شهر پوکت و دماغه پانوا (Panwa) و بعلاوه در طرف غرب آن، امتداد زیبای سواحل کارون (Karon) و کاتا (Kata) قرار دارند. خود مجسمه هم با 45 متر ارتفاع ارزش بازدید بالایی دارد.

بودای بزرگ روی تپه ای بین خلیج چالونگ و ساحل کاتا در ارتفاع 400 متری از سطح دریا واقع شده است، به هیچ وجه بازدید از آن را از دست ندهید.

ساحل کاتا

میانه زمان بازدید: 2 تا 3 ساعت

از مجسمه بودای بزرگ تا ساحل کاتا،با ماشین 28 دقیقه راه است.

ساحل کاتا یکی از منطقه ها دیدنی و سرگرمیی در پوکت است که از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده که با دماغه ای کوچک از هم جدا شده اند. این ساحل معمولا شلوغ اما بسیار زیبا است. آفتاب درخشان و ماسه های سفید همراه با دریای آرام و تمیز، جلوه بیشتری به این ساحل زیبا داده اند. انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات مختلف ورزش های آبی در این مکان وجود دارد.

پارک آبی جنگلی اسپلش

ساعت بازدید: 10:00 تا 18:00

میانه زمان بازدید: 2 تا 3 ساعت

فاصله این پارک آبی از ساحل کاتا یک ساعت و نیم رانندگی است.

وقتی وارد این پارک می شوید، در نمای اول شبیه به پارک جنگلی بسیار زیبایی است. این پارک آبی یکی از دیدنی ترین جاذبه های پوکت است که می توانید 2 یا 3 ساعت را در این پارک بگذرانید. پارک آبی جنگلی اسپلش 6 استخر بزرگ برای بزرگسالان و یک استخر برای بچه ها دارد. رودخانه ای به طول 335 متر نیز در این مجموعه وجود دارد. استخر آب گرم جوشان معدنی، 3 رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

جزیره فانگ انگا

میانه زمان بازدید: بیش از 3 ساعت

جزیره فانگ انگا که بیشتر به عنوان جزیره جیمز باند شناخته می گردد (به علت حضور یافتن در یکی از فیلم های این سری)، مقصد خوبی برای سفری ماجراجویانه است. جاذبه های اصلی این جزیره، ساختارهای سنگ آهکی سربرافراشته از دریا هستند. این جزیره بعلاوه میزبان دهکده ماهیگیری چوب پا شکل Koh Panyee است.

چندین شرکت مختلف ارائه دهنده تور، امکان گشت و گذاری راحت را در این جزیره فراهم آورده اند که می توانید در یکی از آن ها شرکت کنید. در اینجا می توانید به غواصی، قایق سواری در میان غارهای آهکی و ماهیگیری بپردازید. این جزیره و محیط اطرافش را باید در بالای لیستتان قرار دهید. اگر دنبال تجربه ای به یاد ماندنی هستید، به هچ وجه بازدید از جزیره فانگ انگا را از دست ندهید.

روز دوم

کافه صبحانه سیام پوکت

میانه زمان بازدید: 1 ساعت

صبح روز هشتم را با نوشیدن یک فنجان قهوه بسیار خوب در محیط صمیمی و گرم کافه سیام آغاز کنید. این کافه در قلب پاتونگ واقع شده است و با میز و صندلی های چوبی پر شده است. در تمام طول روز صبحانه با املت و نان برشته فرانسوی، صبحانه کامل و موسلی سرو می گردد. قهوه ایتالیایی و میلک شیک های این کافه هم بسیار خوشمزه هستند.

پارک موضوعی پوکت فانتاسی آ (Phuket FantaSea)

میانه زمان بازدید: 2 تا 3 ساعت

فاصله این پارک از کافه سیام 22 دقیقه با ماشین است.

پارک فانتاسی آ مکانی عالی برای سرگرمی کل خانواده است. این پارک با جاذبه های متنوع، فروشگاه ها، رویدادها و نمایش های فرهنگی بزرگ و بعلاوه سیرک های مجذوب نماینده علاوه بر مفرح بودن، نمایانگر فرهنگ، تاریخ و هنر تایلند است. این مجموعه در زمینی به وسعت 140 هکتار واقع شده است. البته بازدید از این پارک در شب بسیار مجذوب نماینده تر و زیباتر است.

ساحل کامالا

میانه زمان بازدید: 2 تا 3 ساعت

فاصله از پارک فانتاسی آ: 4 دقیقه با ماشین

ساحل کامالا در شمال ساحل پاتونگ واقع شده است و در آن خبری از شلوغی و سر و صدای پاتونگ نیست و محل مناسبی برای استراحت و گذران ساعاتی خوش است. این خلیج کوچک که محل مناسبی برای ماهیگیری نیز محسوب می گردد و اطرافش را تماما جنگل های انبوه پوشانده اند، به عنوان یکی از زیبا ترین سواحل پوکت معروفیت دارد.

با این که کامالا زیاد مورد توجه جهانگردان قرار نگرفته است، اما ویژگی های خاص خود را دارد. افرادی که به این ساحل علاقه دارند و به آن سفر می نمایند، همیشه به بقیه گوشزد می نمایند که از زیبایی های این ساحل برای بقیه تعریف نکنید چرا که همه به این جا می آیند و آن را خراب می نمایند!

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1548

به "تماشای زیبایی های پوکت در 2 روز (تور ارزان پوکت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای زیبایی های پوکت در 2 روز (تور ارزان پوکت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید