حریق خط لوله گاز در جنوب غرب تهران مهار شد

به گزارش بیست آمار، خبرگزاری خبرنگاران-حادثه حریق خط لوله گاز در جنوب غرب تهران با حضور به موقع نیروهای امدادی مهار شد.

حریق خط لوله گاز در جنوب غرب تهران مهار شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، یعقوب هوشیار شهردار منطقه 18 ضمن قدردانی از عملیات سریع نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی، امداد و نجات، اورژانس، ناجا و پلیس راهور گفت: حادثه حریق خط لوله زیر زمینی گاز در حریم پروژه بزرگراه شهید بروجردی در منطقه 18 تهران که به علت بی احتیاطی پیمانکار اتفاق افتاده بود دقایقی پیش با هوشیاری و حضور به موقع نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی، امداد و نجات، اورژانس، ناجا و پلیس راهور مهار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به عملیات متداول پروژه شهید بروجردی ، شامگاه گذشته دقایقی پس از آغاز کار و در حین حفاری بخشی از پروژه عمرانی بزرگراه شهید بروجردی، با توجه به بی دقتی پیمانکار، پس از اصابت مته به انشعاب اصلی زیرزمینی گاز و نشت گاز ، پس از دقایقی محل اجرای پروژه دچار آتش سوزی و حریق شد.

شهردار منطقه 18 خاطر نشان کرد: با توجه به استقرار اکیپ های گشت محله ای و اعلام مرکز پیغام شهرداری منطقه 18 دقایقی پس از اعلام حریق با حضور یعقوب هوشیار و معاونین و مدیران ستادی در محل پروژه عملیات فرماندهی میدان به وسیله مدیریت شهری انجام شد و کلیه عوامل امدادی و خدمات شهری در هماهنگی کامل اقدام به مدیریت حادثه کردند.

هوشیار گفت: خوشبختانه با توجه به اجرای طرح آماده باش فصلی در حال بازدید از پروژه های محله ای بودیم که به محض اعلام مرکز پیغام قبل از عوامل دیگر در صحنه حاضر شدیم و توانستیم با هماهنگی کامل نیروها در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفا و ایمن سازی محیط اقدام کنیم. جای دارد از همکاری تمامی عوامل حاضر در صحنه علی الخصوص نیروهای عملیات آتش نشانی تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

به گزارش خبرنگاران، طرح بزرگراه 76 متری شهید بروجردی (سعید آباد) به طول تقریبی 5 کیلومتر و 6 تقاطع غیر همسطح از پروژه های اصلی کلان شهر تهران است که با هماهنگی های اجرا شده بخش مهمی از آن تا انتها امسال افتتاح خواهد شد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1346

به "حریق خط لوله گاز در جنوب غرب تهران مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق خط لوله گاز در جنوب غرب تهران مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید