تور ارزان استانبول: پرواز به استانبول با ترکیش ایرلاینز

به گزارش بیست آمار، اطلاعات پرواز به استانبول با ترکیش ایرلاینز

از جمله شهر هایی که در کشور ترکیه بسیار مورد اقبال مسافران و گردشگران مخصوصا ایرانی است، سفر به شهر استانبول است. برای رفتن به استانبول راه های فراوانی هست و می توانید از ایرلاین های متفاوتی انتخاب کنید که با آن ها پرواز شما صورت پذیرد. یکی از این شرکت های هواپیمایی، ترکیش ایرلاینز است. در ادامه با ما تا انتهای این مطلب در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم، پرواز به استانبول با ترکیش ایرلاینز را آنالیز کنیم.

تور ارزان استانبول: پرواز به استانبول با ترکیش ایرلاینز

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

ترکیش ایرلاین از جمله ایرلاین های محبوبی در ایران است که پروازهای مستقیم تهران به مقصد استانبول را بر عهده دارد. این شرکت هواپیمایی به عنوان ایرلانز برتر و اول ترکیه مشغول به کار است و در تمامی جهان به خدمات خوب و با کیفیتش مخصوصا در زمینه سرویس های مطبوع غذاییش زبانزد است. بیشتر کسانی که در ایران مسافرت با این شرکت هواپیمایی را انتخاب می کنند، تنها دلیل اصلیشان داشتن پروازی آرام و همرا با کیفیت بالای خدمات این ایرلاینز است. بی دلیل نیست که این ایرلاینز در سال 2015 به عنوان برترین شرکت هواپیمایی اروپایی و چهارمین ایرلاین در تمام جهان شناخته شد.

از خدمات ویژه ای که این ایرلاین ترکی برای مسافرین ایرانیش در نظر گرفته است این است که از اوایل امسال، این امکان را برای ایرانیان به وجود آورده است که بتوانند با استفاده از کارت شتاب خود بلیط پروازهای بین المللی این شرکت هواپیمایی را رزرو و خریداری کنند. شرکت ترکیش ایرلاینز با استفاده از هواپیماهای مدرن و مجهز و بعلاوه سرویس های خوبی که در طی پرواز با استفاده از کادر مهمانداران مجرب خود به مسافران ارائه می دهد، تبدیل به یکی از برترین های صنعت هواپیمایی در جهان گشته است.

آیا می دانستید که غذاهای این ایرلاین برگرفته از غذاهای سلاطین عثمانی است؟ به امتحانش می ارزد.

در ادامه اضافه می کنیم که پرواز ایران به مقصد استانبول، 3 ساعت به طول می انجامد. پرواز هایی که از سمت تهران به مقصد استانبول پرواز می کنند، از نوع پرواز های مستقیم هستند. تمامی پروازهایی که با ترکیش ایرلاینز انجام می گردد به صورت چارتر هستند. هواپیماها در فرودگاه بین المللی آتاتورک(Istanbul Atatürk Airport) و فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچنبه(Sabiha Gökçen International Airport) به زمین می نشینند. مدل هواپیمایی که در پروازهای ایران مورد استفاده است، ایر باس 321(Airbus A321) است. فاصله هوایی از تهران تا استانبول 2041 کیلومتر می باشد. پروازها روزانه هستند و به این صورت هستند که؛ 5 بار در روز برای رفت و 5 بار در روز به صورت برگشت انجام می شوند.

آیا می دانستید که شما می توانید با استفاده از خدمات رزرو و خرید بلیط به وسیله شرکت هواپیمایی خبرنگاران از تور استانبول و سفر به کشور ترکیه با استفاده از خدمات و پرواز های ترکیش ایرلاینز سفر کنید؟ شما می توانید بلیط هواپیما و هتل خود را، هر کدام به صورت جداگانه از خبرنگاران خریداری نمایید اما، پیشنهاد ما به شما این است که هم پرواز و هم هتل خود را در قالب یک مجموعه از ما خریداری نمایید تا شامل تسهیلات دیگری همانند گشت و گذار در نقاط دیدنی شهر استانبول، بازدید از جاذبه های این شهر و از همه مجذوب کننده تر، سفر با شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز را به همراه کلی برنامه آسایشی و تفریحی دیگری که برای شما در تور استانبول در نظر گرفته شده است، استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر در سایت خبرنگاران، تور استانبول را حتما چک کنید. توجه داشته باشید که تاریخ نگارش این مطلب مطابق با 3 بهمن ماه سال 1396 می باشد و شما برای اطلاعات بیشتر باید به سایت خبرنگاران مراجعه فرمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1441

به "تور ارزان استانبول: پرواز به استانبول با ترکیش ایرلاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: پرواز به استانبول با ترکیش ایرلاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید