قیمت طراحی ویلا: جزئیات کشته شدن یک ببر در باغ وحش

به گزارش بیست آمار، کارکنان باغ وحش فلوریدای آمریکا به سمت ببری که بازوی یک مرد را گاز گرفته بود شلیک نموده و این حیوان را کشتند.

قیمت طراحی ویلا: جزئیات کشته شدن یک ببر در باغ وحش

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو، مرد با ورود به منطقه ممنوعه خود را به قفس ببر رسانده و در همین زمان ببر باغ وحش به سمتش حمله نموده و بازویش را گاز گرفته بود.

اطلاعات موجود نشان میدهد ساعاتی پس از شلیک کارکنان به این حیوان ببر8 ساله به نام اکو جان سپرده است.

کلانتر و مسئولین باغ وحش می گویند مرد زخمی نظافتچی و سرویس کار بوده که برای تمیز کردن سرویس های بهداشتی باغ وحش مشغول به کار بوده است اما به علت ورود به منطقه ممنوعه از سوی حیوان مورد حمله قرار گرفته است.

فیلم دوربین مداربسته نشان میدهد که فک ببر مهاجم دور بازوی مرد بین دست و آرنج او پیچیده شده است.پس از حمله ببر به این مرد او فریاد زده و گفته است: لطفا، لطفاً به من یاری کنید، لطفا.

در این بیانیه ای که باغ وحش منتشر نموده آمده است: به نظر می رسد که این مرد می خواست ببر را به وسیله حصار محوطه غذا بدهد یا نوازش کند تا جایی که ببر توانست به او برسد و بازوی او را به داخل محوطه بکشد.

پس از اینکه کارکنان باغ وحش ابتدا سعی کردند ببر را وادار به رها کردن بازوی این مرد نمایند، اما حیوان مقاومت نموده آنها نیزچاره ای جز شلیک به حیوان برای نجات جان مرد جوان نداشته اند. در این بیانیه آمده است که مرگ ببر به وسیله دامپزشک باغ وحش ناپل تایید شده است.

ببر مالایا یکی از کوچکترین گونه های ببر است که در سراسر شبه جزیره مالایی جنوبی و مرکزی و بخش های جنوبی تایلند با توجه به حیات وحش مالزی یافت می گردد. این حیوان نماد ملی مالزی است.

در سال 2016، یک ببر مالاییایی به یک نگهبان باغ وحش در باغ وحش پالم بیچ حمله کرد و او را کشت. کالبد شکافی نشان داد که استیسی کونویزر، 38 ساله، بر اثر حمله یک ببر 12 ساله به نام هاتی، به علت شکستگی ستون فقرات، پارگی استخوان گردن و سایر جراحات گردن جان خود را از دست داد.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1481

به "قیمت طراحی ویلا: جزئیات کشته شدن یک ببر در باغ وحش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت طراحی ویلا: جزئیات کشته شدن یک ببر در باغ وحش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید