حرکت هدفمند اروپا در مسیر نسل پنجم اینترنت ، ایتالیا سومین کشور اروپایی مجهز به 5G خواهد بود (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش بیست آمار، به نظر می رسد اروپایی ها برنامه ریزی ویژه ای برای کسب رتبه های بالای اینترنت 5G دارند. در حال حاضر کشورهای اروپایی یکی پس از دیگری به جمع کشورهایی با اینترنت 5G می پیوندند.

حرکت هدفمند اروپا در مسیر نسل پنجم اینترنت ، ایتالیا سومین کشور اروپایی مجهز به 5G خواهد بود (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سوئیس اولین کشور اروپا با اینترنت 5G بود و پس از آن بریتانیا شروع به برنامه ریزی برای این اینترنت کرد و در نهایت نوبت به ایتالیا رسید که برای اینترنت 5G برنامه ریزی کند. در حال حاضر ایتالیا خدمات اینترنتی خود را در 28 شهرداری در پنج شهر بزرگ میلان، تورین، بولونیا، رم و ناپل شروع نموده است.

اگرچه وودافون ایتالیا مسئولیت های اولیه این سرویس را پذیرفته است اما پیش بینی می گردد رقابت شدیدی بین شرکت های دیگر برای تسخیر جایگاه خدمات اینترنت 5Gشروع گردد. آلدو بیسیو، مدیر عامل شرکت مخابرات ایتالیا در این خصوص وعده داده است که در سال 2021، بیش از 100 شهر و شهرداری سرعت های 5G خواهند داشت و پس از آن نیز حداقل 5 سال طول می کشد تا اینترنت 5G سراسر ایتالیا را در بر گیرد.

بعضی از کارشناسان و تحلیلگران بازار فناوری معتقدند اروپایی ها به سرعت به طلایه داران حوزه اینترنت 5G تبدیل خواهند شد، چرا که همه سدها را از سر راه خود برداشته اند و با سرعت به سمت پیشرفت حرکت می نمایند. این در حالی است که روند توسعه 5G در آسیا و آفریقا کمی کندتر پیش می رود و در آمریکا نیز پس از قطع همکاری با هواوی شرایط اندکی تغییر نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1600

به "حرکت هدفمند اروپا در مسیر نسل پنجم اینترنت ، ایتالیا سومین کشور اروپایی مجهز به 5G خواهد بود (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت هدفمند اروپا در مسیر نسل پنجم اینترنت ، ایتالیا سومین کشور اروپایی مجهز به 5G خواهد بود (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید