تعطیلی موقت تهیه کنندگان تجهیزات اپل و تسلا در چین

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، چند تهیه کننده بزرگ تجهیزات تسلا و اپل فراوری در بعضی واحدهای خود در چین را متوقف نموده اند. این اقدام در راستای اطاعت از سیاست سختگیرانه مصرف انرژی این کشور صورت گرفته است.

تعطیلی موقت تهیه کنندگان تجهیزات اپل و تسلا در چین

شرکت یونی مکرون تکنولوژیز یکی از تهیه نمایندگان تجهیزات برای اپل، اظهار داشت برای پیروی از سیاست کاهش مصرف برق دولت محلی، فراوری در سه واحد زیرمجموعه آن در چین، از ظهر دیروز تا نیمه شب 30 سپتامبر متوقف می گردد.

این شرکت معتقد است اقدام مذکور تأثیر زیادی بر فعالیت هایش ندارد زیرا کارخانه های دیگر آن سطح مورد نظر فراوری را تأمین می نمایند.

توقف موقت فراوری شرکت ها، در فصل اوج تقاضا برای محصولات الکترونیکی مانند آیفون نو، زنجیره تأمین ذخایر را در معرض خطر قرار می دهد.

یکی از زیرمجموعه های فاکسکان هم اظهار داشت از دیروز تا آدینه هفته جاری فراوری خود را در کارخانه مستقر در یکی از شهرهای چین متوقف نموده است.

علت کمبود برق چین کاهش ذخایر زغال سنگ و سخت تر شدن استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای است. این امر سبب شده در بعضی منطقه ها کشور فعالیت صنایع سنگین دچار چالش گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1239

به "تعطیلی موقت تهیه کنندگان تجهیزات اپل و تسلا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی موقت تهیه کنندگان تجهیزات اپل و تسلا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید