برف 1500 واحد مسکونی گیلان را تخریب کرد، برآورد خسارات تا 48 ساعت آینده

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: وزیر نیرو با بیان اینکه برف به یک هزار و 500 واحد مسکونی گیلان بین 30 تا 60 درصد آسیب وارد نموده است، گفت: شش واحد مسکونی نیز در گیلان به طور 100درصدی خسارت دیده است.

برف 1500 واحد مسکونی گیلان را تخریب کرد، برآورد خسارات تا 48 ساعت آینده

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حمیدرضا چیت چیان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران دررشت، با بیان به عنوان نماینده رئیس جمهور برای ارزیابی شرایط مناطق آسیب دیده از برف به گیلان و مازندران سفر کردم اظهار کرد: آب و برق گیلان و مازندران وصل بوده و فقط آب هشت روستا در مازندران قطع است که به زودی وصل می گردد.

وی با بیان اینکه برف به یک هزار و 500 واحد مسکونی گیلان بین 30 تا 60 درصد آسیب وارد نموده است، اضافه کرد: شش واحد مسکونی نیز در گیلان به طور 100درصدی خسارت دیده است.

وزیر نیرو گفت: در گیلان برق 277 روستا بر اثر بارش برف قطع شده بود که در دومین روز از بحران برف، برق تمامی این روستاها وصل شد.

چیت چیان با اشاره به برودت هوا، اظهار داشت: احتمال ترکیدگی لوله ها و کنتورهای آب دور از ذهن نیست و مسئولان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به ارزیابی خسارت ناشی از برف، تأکید کرد: اداره ها و نهادهای گیلان و مازندران در 48 ساعت آینده خسارت ناشی از صدمات بارش شدید برف را جمع آوری می نمایند.

وزیر نیرو با بیان اگر مردم گیلان و مازندران در این چند روز با مشکلاتی برخورد نموده اند از آنان عذرخواهی می کنم گفت: با آمادگی ای که از قبل در گیلان بوده، بحران به خوبی توسط استاندار و مسئولان مدیریت شده است.

چیت چیان گفت: خسارت ناشی از برف در غرب مازندران بیشتر از گیلان بوده است.

وی توضیح داد: خسارت وارده به مرغداری ها، تأسیسات کشاورزی و دامداری، تأسیسات زیربنایی، ابنیه و راه و سایر خسارت های ناشی از برف برآورد می گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 284

به "برف 1500 واحد مسکونی گیلان را تخریب کرد، برآورد خسارات تا 48 ساعت آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف 1500 واحد مسکونی گیلان را تخریب کرد، برآورد خسارات تا 48 ساعت آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید