استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی

به گزارش بیست آمار، مدیرعامل بانک سینا در ملاقات با کارکنان شعب الیگودرز و خمین بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای اعطای تسهیلات خرد در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک آسیب دیده از کرونا تاکید نمود.

استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، دکتر ایمانی با بیان آنکه بانک سینا در ماه های اخیر و با شیوع کرونا، نهایت سعی خود را در راستای حمایت از بنگاه ها و مشاغل آسیب دیده به کار گمارده است، اعلام کرد: در شرایط فعلی که شاهد خسارت های متعدد بنگاه های فراوریی به ویژه کسب و کارهای کوچک از ویروس کرونا هستیم لازم است به صورت جدی تر برای حمایت از این مشاغل و جبران خسارت آنها کوشش کنیم.

وی اضافه نمود: بانک سینا تا به امروز اقدامات متعددی را در قالب طرح های احسان، ایثار، کریمانه، مواسات و مهرآفرین در راستای یاری به رونق بنگاه های آسیب دیده به وسیله اعطای وام قرض الحسنه به اجرا رسانده است و این فرایند تداوم خواهد داشت. مدیرعامل بانک سینا در ادامه با اشاره به ضرورت تجهیز منابع شعب برای اجرای طرح های حمایتی گفت: قطعاً برای تداوم نقش آفرینی در اقتصاد کشور و یاری به رونق فراوری، تامین و تجهیز منابع با رویکرد منابع ارزان قیمت، یک ضرورت است و این امر با توجه به قرار داشتن در ماه های پایانی سال، مستلزم کوشش مضاعف همکاران با اتکا به تفکر جمعی و مشارکت گروهی در استفاده از تمامی ظرفیت ها و خدمات رسانی مطلوب به هموطنان گرامی است.

لازم به ذکر است در این ملاقات که معاونین امور شعب و مناطق و مدیر منطقه مرکزی لرستان و قم نیز حضور داشتند عملکرد شعب مورد آنالیز نهاده شد و کارکنان نیز نقطه نظرات خود را در جهت پیشبرد فعالیت ها مطرح کردند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 863

به "استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید