تور استرالیا ارزان: استرالیا؛ کشوری محبوب برای مهاجرین ایرانی

به گزارش بیست آمار، استرالیا به لطف کیفیت بالای زندگی، شرایط مالی مرفه و جمعیت متنوعی، در حال حاضر محل زندگی ده ها هزار مهاجر از سراسر دنیا است.

تور استرالیا ارزان: استرالیا؛ کشوری محبوب برای مهاجرین ایرانی

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

استرالیا به لطف کیفیت بالای زندگی، شرایط مالی مرفه و جمعیت متنوعی، در حال حاضر محل زندگی ده ها هزار مهاجر از سراسر دنیا است و یک گزینه محبوب برای مهاجرت دیگر افراد است. هرچند مهاجرت به کشور دیگر یک قدم بزرگ است، اما خوشبختانه در این راه شما تنها نیستید. اطلاعات موجود در ادامه این به شما یاری می نماید تا بدانید چه کارهایی را باید انجام دهید و چه راهی برای مهاجرت به این کشور بهتر است.

کار و زندگی در استرالیا، به لطف دریافت ویزای کاری

ویزاهای متنوعی برای مهاجران ماهر در دسترس کسانی است که قصد مهاجرت دائمی به استرالیا را دارند. این ویزاها مبتنی بر امتیاز هستند و به عواملی بستگی دارند که بسته به نوع شغلی که در استرالیا قصد مهاجرت به آن را دارید و بعلاوه مهارت ها و شرایط شخصی خود، بسته به نوع کار شما فرق دارد.

ممکن است سوال گردد سیستم مبتنی بر امتیاز چگونه کار می نماید؟ دولت استرالیا یک برنامه مهاجرت برای پذیرش نیروی کار ماهر را به صورت عمومی را اجرا می نماید. این برنامه اساسا یک سیستم جامع است که بر اساس سن، صلاحیت، تجربه و مهارت زبان انگلیسی به متقاضیان امتیاز می دهد. شغل شما اساس صلاحیت شما است، بنابراین کسانی که مشاغل مورد تقاضا را دارند، بزرگترین گزینه های ویزا را دارند.

انواع ویزای کاری در استرالیا کدام است؟

مقامات مهاجرتی استرالیا معمولاً فهرست مهارت های شغلی مورد احتیاج ملی و منطقه ای را ارائه می دهند که معین می نماید بیشتر به چه مشاغلی احتیاج دارد، به روز می نمایند.

ویزای مستقل برای نیروی کار ماهر (ویزای زیر کلاس 189)

ویزای مهارت مستقل ویزای اقامت دائم است. این کلاس مطلوب ترین ویزا است زیرا به دارنده آن آزادی و انعطاف کامل برای زندگی و کار در هر نقطه از استرالیا را می دهد. متقاضیان پیروز باید زیر 45 سال سن داشته باشند، در آزمون امتیازات مهاجرت حداقل 65 امتیاز کسب نمایند و در فهرست مهارت های استراتژیک میانه و بلند مدت (MLTSSL) شغل داشته باشند.

ویزا برای افراد دارای مهارت (ویزای زیر کلاس 190)

ویزای نامزد ماهر یک ویزای اقامت دائم است، فقط به متقاضیانی اعطا می گردد که به وسیله یک دولت ایالتی یا سرزمینی معرفی می شوند. دولت های ایالتی احتیاجهای بازار کار خود را ارزیابی نموده و فهرست مشاغل مورد تقاضا را ارائه می دهند. متقاضی پیروز علاوه برای دریافت ویزای دولتی، باید زیر 45 سال سن داشته باشد، حداقل 65 امتیاز کسب کند و مهارت وی در فهرست مشاغل ماهر کوتاه مدت (STSOL) جای داشته باشد.

ویزای نیروی کار ماهر برای افراد دارای تحصیلات تکمیلی (زیر کلاس 476) ویزا)

این ویزا به طور خاص برای فارغ التحصیلان مهندسی زیر 31 سال است که مایل به کسب تجربه کار تا 18 ماه در استرالیا هستند. شما باید طی دو سال گذشته مدرک مهندسی خود را در یک موسسه معتبر به سرانجام رسانده باشید. این مدرک می تواند متعلق به یک دانشگاه یا موسسه آموزشی فنی باشد.

ویزای دانشجویی؛ برترین راه برای مهاجرت به استرالیا

زندگی یک یادگیری تمام وقت است، بنابراین بسیاری از افراد آموزش رسمی را مهم می دانند و کشور استرالیا را برای این کار انتخاب می نمایند. طبق آمار سایت News.com.au تا به امروز بیش از 320,000 دانشجو از 130 کشور در دانشگاه های استرالیا تحصیل نموده و فارغ التحصیل شده اند. بسیاری از همین دانشجویان بعد از تحصیل، روشی را برای اقامت دائم در پیش گرفته اند.

دلایل این امر را می توان در دو نکته مهم خلاصه کرد:

  • علت اول اینکه سالها تحصیل در استرالیا به شکل دادن و سرعت بخشیدن به فرایند فرهنگ پذیری دانشجویان یاری می نماید، برای همین زندگی در این کشور برای آن ها مجذوب کننده خواهد بود.
  • علت دوم اینکه دولت استرالیا توجه ویژه برای جذب کسانی دارد که در دانشگاه های خود این کشور تحصیل می نمایند و فرایند پذیرش درخواست اقامت آن ها آسان تر از کسانی است که در جاهای دیگر تحصیل می نمایند.

مزایای مهاجرتی تحصیلی به استرالیا

  • تنوع جامعه دانشجویی: شما هرگز نگران پیدا کردن افرادی از کشور خود در استرالیا نخواهید بود! در واقع با محبوبیت روزافزون برنامه های تحصیلی در این کشور، استرالیا مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل است.
  • کلاس دنیای موسسات آکادمیک استرالیا: علی رغم اینکه استرالیا کشور بسیار کوچکی است، به عنوان محل قرار گرفتن برترین موسسات تحقیقاتی در دنیا شناخته شده است. رشته های دانشگاهی با کیفیت بالا در زمینه های مختلف ارائه می گردد.
  • دیگر موارد: اماکن تفریحی و تفریح گسترده، فرصت شغلی فراوان بعد از تحصیل، امکان کار در حین تحصیل نیز از دیگر مزایای مهاجرت تحصیلی به این کشور است.

ویزای تجاری یا یک میلیون دلاری

همان طور که از نامش پیدا است، این گزینه از انواع ویزا و اقامت در این کشور برای انتقال سرمایه به استرالیا است. استرالیا مملو از فرصت های تجاری است. بنابراین، اگر تاجری هستید که سرمایه فرصتی برای آغاز یک تجارت یا پیوستن به مشاغل موجود در استرالیا است. این جهت بعلاوه به بنیانگذاران استارت آپ و موسسان شرکت ها نیز اجازه اقامت و کار در این کشور می دهد. سیدنی و ملبورن از مجذوب کننده ترین شهرهای این کشور برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

ویزای بازنشستگی

به بازنشستگی در استرالیا فکر می کنید؟ استرالیا دو جریان ویزا (زیر کلاس 405 و زیر کلاس 410) از کسانی که می خواهند بازنشستگی خود را در استرالیا بگذرانند، استقبال می نماید. به خاطر داشته باشید که ویزای بازنشستگی به عنوان نوعی روش سرمایه گذار شناخته می گردد اما منجر به اقامت دائم یا تابعیت نگردد. بعلاوه، متقاضی باید مبلغ قابل توجهی پول به این کشور منتقل کند. به طور کلی دارایی خالص متقاضی باید 500,000 دلار استرالیا تا 750,000 دلار استرالیا باشد. علاوه بر این، عایدی سالانه متقاضی (به وسیله سرمایه گذاری و حقوق بازنشستگی یا سایر عایدیها) باید حداقل 50,000 دلار یا 75,000 دلار باشد.

سخن سرانجامی

این موارد تقریباً خلاصه ای از جهتهایی بود که مردم می توانند برای مهاجرت به استرالیا طی نمایند. همان طور که می بینید، برای هر جمعیت سنی، حداقل دو گزینه ویزا در دسترس است. با صباپلن (sabaplan.com) مشورت کنید تا بدانید کدام یک برای شما برترین راه برای دریافت ویزا است. این امر یک استراتژی است و ما اعتقاد داریم که هیچ مورد مهم و تأثیرگذار در زندگی شما به مقدار مهاجرت به کشور دیگر سزاوار دریافت برترین مشاوره و هدایت دقیق از افرادی متخصص و با تجربه در این زمینه نیست.

منبع: کجارو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1462

به "تور استرالیا ارزان: استرالیا؛ کشوری محبوب برای مهاجرین ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: استرالیا؛ کشوری محبوب برای مهاجرین ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید