اخذ ویزا برای مسیرهای پرطرفدار توسط خبرنگاران

به گزارش بیست آمار، اخذ ویزا توسط شرکت خبرنگاران برای تمامی مسیرهای پرطرفدار

یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای هر فرد در طول مدت زندگی اش سفر کردن به نقاط مختلف است، به غیر از سفرهای ایرانگردی سفرهای خارجی جز مواردی هستند که سبب می شوند تا فرد تا فرهنگ و تمدن کشورهای دیگر آشنا گردد. اما برای سفر به خارج از کشور ضروری است تا تمهیداتی را قبل از رفتن در نظر داشته باشید، این به معنای آن است که شما هر زمان که تصمیم به سفر گرفتید نمی توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در شهر مقصد سفرتان را شروع کنید، چرا که بسیاری از کشورها قوانین و ضوابطی برای ورود مسافران خارجی دارند که از مهم ترین آن ها داشتن ویزای توریستی است. همیشه صدور ویزا مسافرتی توسط کشور مقصدی که می خواهید به آن سفر کنید صورت می گیرد و این معنای آن است که آن ها اجازه حضور و ورود شما را تایید نموده اند و ویزاهای مسافرتی موقت هستند و مدت اعتباری که به شما می دهند بستگی به کشور مورد نظر و علت سفر شما دارد.

اخذ ویزا برای مسیرهای پرطرفدار توسط خبرنگاران

شرکت مسافرتی خبرنگاران به منظور رفاه حال مسافران خود علاوه بر خدماتی نظیر بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورهای متنوع تصمیم گرفته است که برای تمامی مسیرهای خود اقدام به ارائه ویزای توریستی بنماید و از این پس مسافران عزیز می توانند با ارائه مدارک مورد نظر برای کشور مقصدشان کارهای مربوط به صدور ویزا را بر عهده شرکت خبرنگاران بگذارند.

همانطور که می دانید ویزاهای مسافرتی موقت هستند و مدت زمان اعتبار آن بستگی به کشور مقصد و علت سفر دارد. معمولاً ویزا به صورت یک مهر یا برچسب در پاسپورت تعیین می گردد که همین امر باعث شده که عده ای به اشتباه ویزا و پاسپورت را یکی بدانند.

انواع ویزا از نظر تعداد دفعات ورود و خروج

Single: شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می دهد و با خروج شما از آن کشور، این ویزا باطل می گردد.

Multiple: شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.

لیست کشورهایی که خبرنگاران ویزا آن ها را صادر می نماید

شرکت مسافرتی خبرنگاران برای تمامی مسیرهای زیر علاوه بر ارائه خدماتی نظیر بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور و بیمه مسافرتی به منظور رفاه حال مسافران عزیز ویزای توریستی آن را هم نیز تهیه می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 365

به "اخذ ویزا برای مسیرهای پرطرفدار توسط خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ ویزا برای مسیرهای پرطرفدار توسط خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید