102 مورد بازرسی از نمایندگی های فروش خودرو در کردستان انجام شد

به گزارش بیست آمار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 102 مورد بازرسی از نمایندگی های فروش خودرو در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار اتومبیل در این استان انجام شد.

102 مورد بازرسی از نمایندگی های فروش خودرو در کردستان انجام شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به قل از ایرنا، محمد دره وزمی پنجشنبه 15 خرداد اظهار کرد: طرح مبارزه با احتکار خودرو در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور جلوگیری از فعالیت سوءاستفاده نمایندگان از بازار خودرو همزمان با سراسر کشور در این استان هم اجرا شد.

  • کشف 31 دستگاه خودروی احتکار شده در ساوه
  • کشف 27 دستگاه خودرو خارجی احتکار شده

اضافه نمود: در این طرح ویژه نظارتی، حداکثر کوشش بازرسان سازمان صمت کردستان بر مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو متمرکز است، تا به امروز 102 مورد بازرسی از نمایندگی های فروش خودرو در استان به همت بازرسان این سازمان اجرا شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه نمود: تا به امروز در قالب گشت مشترک هم 15 مورد بازرسی از نمایندگی های مجاز فروش خودرو در استان اجرا شده است.

دره وزمی یادآور شد: انجام 45 مورد بازرسی از پارکینگ ها و محل های نگهداری خودرو به طور انبوه در قالب گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت مالی، اداره نظارت بر اماکن عمومی از دیگر اقدامات اجرا شده در راستای اجرای این طرح است.

وی تاکید نمود: به منظور تحقق اهداف طرح ویژه نظارتی بر بازار خودرو از توان بازرسان افتخاری هم استفاده می کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این طرح نظارتی در راستای اجرای عدالت و رسیدن حق به حقدار بوده و در این زمینه با هیچ متخلفی مماشات نخواهد شد، گفت: در نتیجه بازرسی های اجرا شده در استان تا به امروز تخلفی در این حوزه اجرا نشده است.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 490

به "102 مورد بازرسی از نمایندگی های فروش خودرو در کردستان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "102 مورد بازرسی از نمایندگی های فروش خودرو در کردستان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید