یک پیشنهاد فوق العاده جذاب برای سردار آزمون

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران - با وجود اینکه پیش تر سردار آزمون مهاجم بلندقامت تیم ملی ایران از سری آ ایتالیا پیشنهاد داشته و از دو باشگاه میلان و لاتزیو به عنوان مقاصد احتمالی او نامبرده می شد، اکنون روزنامه ایتالیایی مدعی است که او به عنوان یکی از گزینه های ژوزه مورینیو برای تقویت خط حمله رم در نظر گرفته شده است.

یک پیشنهاد فوق العاده جذاب برای سردار آزمون

روزنامه کوریره دلو اسپورت درباره ستاره تیم زنیت نوشت: در صورت عدم ورود آندره بلوتی از تورینو، رم سعی خواهد نمود سردار آزمون را از زنیت سن پترزبورگ به خدمت بگیرد. طبق گزارشات، کلودیو لوتیتو، مدیربرنامه بلوتی، صریحاً اعلام نموده که قیمت درخواستی را کاهش نخواهد داد و همچنان بر 30 میلیون یورو برای بازیکن ملی پوش ایتالیایی اصرار دارد.

به گفته این روزنامه، آزمون به عنوان یک گزینه کم هزینه برای ژوزه مورینیو برای تقویت بخش حمله در رم در نظر گرفته شده است. رم هنوز در حال مذاکره با تورینو است و گفته می گردد 20 میلیون یورو برای این مهاجم پیشنهاد داده است، اما آنها آماده کاهش قیمت نیستند.

آزمون در ژانویه 26 ساله شد و در 83 بازی رسمی با زنیت 52 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم ایرانی در فوریه 2019 با مبلغ 12 میلیون یورو به زنیت نقل مکان کرد و قرارداد او با تیم لیگ برتر روسیه در ژوئن 2022 به خاتمه می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1115

به "یک پیشنهاد فوق العاده جذاب برای سردار آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پیشنهاد فوق العاده جذاب برای سردار آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید