گلکسی S21 فن ادیشن در رویداد CES 2022 رونمایی می گردد

به گزارش بیست آمار، به گزارش یکی از معتبرترین وب سایت های خبری یعنی SamMobile ظاهرا سامسونگ میخواهد گلکسی S21 فن ادیشن را در رویداد CES 2022 رونمایی کند.

گلکسی S21 فن ادیشن در رویداد CES 2022 رونمایی می گردد

در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن تا به امروز خبرهای زیادی شنیده ایم که عمدتا به تاریخ رونمایی یا عرضه آن مربوط می گردد. اگر دقت نموده باشید زا قابلیت های این گوشی مدت هاست که باخبریم اما گزارشاتی که طی چند هفته قبل پیرامون آن منتشر شده است به اتفاق در رابطه با تاریخ رونمایی یا کنسل شدن پروژه ساخت آن بوده اند. به صورت کلی به این نتیجه رسیدیم که این گوشی قرار است رونمایی گردد اما نه در آن تاریخی که انتظارش را داریم. تا به امروز چندین بار تاریخ رونمایی یا عرضه این گوشی به دلایل مختلف اعم از کمبود تراشه و مواردی مثل این به تعویق افتاده بود اما این بار به نظر می رسد باید شاهد رونمایی رسمی از این گوشی در رویداد CES 2022 باشیم.

بنابراین اینطور که به نظر می رسد، گلکسی S21 فن ادیشن قطعا در سال 2022 رونمایی و عرضه خواهد شد اما در رابطه با تاریخ دقیق آن با استناد به گفته های SamMobile باید بگوییم که ظاهرا در CES 2022 باید شاهد این رویداد باشیم. این خبر را یک سری دیگر از افشاگران و خبرگزاری های دیگر هم پوشش داده اند و به همین دلیل می توانیم آن را کاملا محتمل بدانیم.

رویداد CES 2022 در بازه زمانی 5 - 8 (15 تا 18 دی) ژانویه برگزار می گردد که اگر این اتفاق رخ دهد، با توجه به اینکه اخیرا شنیدیم گلکسی S22 هم احتمالا اندکی دیرتر از انتظار رونمایی خواهد شد، می توانیم بگوییم گلکسی S21 فن ادیشن قطعا همزمان با پرچم دارهای نسل آینده سامسونگ معرفی نمی گردد بلکه این اتفاق زودتر رخ می دهد.

سامسونگ معمولا در رویداد CES گوشی رونمایی نمی کرد

اما اگر بخواهیم در رابطه با یک مورد صحبت کنیم که احتمال رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن در رویداد CES 2022 را کم می نماید، آن این است که سامسونگ اصلا پیش از این در این رویداد از گوشی خاصی رونمایی نمی کرد. خصوصا این گوشی که در حقیقت قرار بود آگوست سال جاری یعنی در فصل تابستان رونمایی و عرضه گردد و ماه ژانویه خیلی دورتر از چیزی است که انتظارش را داشتیم. عجیب است چرا که گلکسی S21 فن ادیشن به خاطر ماهیتی که به عنوان یک پرچم دار ارزان دارد بسیار مورد انتظار است و نسل قبل آن هم نشان داده که سامسونگ با فراوری این گوشی ها می تواند پیروز عمل کند. اما به نظر می رسد تا آن موقع، هیاهو برای این گوشی کم می گردد چرا که بسیاری از کاربران منتظر گوشی های پرچم دار سامسونگ خواهند بود.

از طرفی نزدیک شدن زمان رونمایی این گوشی به سری پرچم دارهای گلکسی S22 می تواند کاملا برعکس خطرساز باشد. یعنی کاربران این گوشی را ارزان تر و بهتر از پرچم دارهای آینده شرکت ببینند و به همین دلیل آن را خریداری نمایند. از آن جایی هم که این گوشی بسیار قدرتمند است، بعید است ظرف مدت دو یا سه ماه کسی از خرید آن پشیمان گردد. بنابراین به نظر می رسد سامسونگ در یک شرایط بسیار پیچیده ای قرار گرفته است.

سامسونگ اخیرا حتی صفحه پشتیبانی از گلکسی S21 فن ادیشن را هم پاک نموده بود اما بعدا مجددا آن را راه اندازی کرد تا بار دیگر شایعات مبنی بر عرضه این گوشی در همین سال جاری قوت بگیرند. اما گفته می گردد سال جاری قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که رویداد گلکسی آنپکد دیگری در برنامه ریزی های آینده سامسونگ دیده نمی گردد و گلکسی S21 فن ادیشن هم گوشی کوچک و معمولی نیست که در یک روز عادی و بدون برگزاری یک رویداد از آن رونمایی کرد.

طبق شایعات و خبرهای متعددی که تا به امروز پیرامون گوشی گلکسی S21 فن ادیشن منتشر شده است به نظر می رسد این بار باید شاهد محصولی 6.4 اینچی با نمایشگری با وضوح +FHD و رفرش ریت 120 هرتز باشیم که از این نظر تا حد زیادی شبیه به نسل قبل یعنی گلکسی S20 فن ادیشن است. روی پنل پشتی هم شاهد سه دوربین خواهیم بود که گفته می گردد این بار کیفیت بیشتری به نسبت قبل خواهند داشت حال اینکه این تفاوت تا چه میزان محسوس و چشمگیر است نمی دانیم.

مهم ترین خبر پیرامون این گوشی، تجهیز آن به پردازنده اسنپدراگون 888 است که توان پردازشی بسیار بالایی دارد و می تواند این گوشی حدودا 700 دلاری را در انجام تمام کارها با بالاترین سرعت و قدرت یاری کند. این مجموعه قدرتمند هم به وسیله یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد شد که گفته می گردد با یک شارژر 25 واتی سریع که درون جعبه هم وجود دارد می توان آن را شارژ کرد. در نهایت باید به قیمت این گوشی اشاره کنیم که به نظر می رسد در مدل پایه 650 دلار خواهد بود و به خاطر کمبود تراشه هم فقط بازارهای خاص به آن دسترسی خواهند داشت.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1366

به "گلکسی S21 فن ادیشن در رویداد CES 2022 رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن در رویداد CES 2022 رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید