مایکروسافت آفیس بازنشسته می گردد

به گزارش بیست آمار، شرکت مایکروسافت در بیانیه ای از جایگزینی مایکروسافت 365 با مایکروسافت آفیس در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

مایکروسافت آفیس بازنشسته می گردد

در سال 2020، مایکروسافت گفت که نام اشتراک آفیس 365 خود را به مایکروسافت 365 تغییر خواهد داد و اذعان کرد این اشتراک به چیزی بیش از یک برنامه کاری تبدیل شده است. بر اساس به روزرسانی های نو، اکنون مایکروسافت در حال حذف بیشتر مارک آفیس به جای مانده است.

در بیانیه ای از سوی این شرکت آمده است در ماه های آینده، Office.com، برنامه موبایل آفیس و برنامه آفیس برای ویندوز به برنامه مایکروسافت 365 با نماد و ظاهری نو و حتی ویژگی های بیشتر تبدیل خواهند شد.

در حال حاضر، می توانید به ورد، اکسل و سایر برنامه های مایکروسافت به صورت آنلاین در Office.com دسترسی داشته باشید، اما به زودی به Microsoft365.com تغییر خواهد نمود؛ با یک لوگوی شش وجهی نو که جایگزین لوگوی مربعی فعلی می گردد. تغییرات در ماه آینده اتفاق خواهند افتاد و اپلیکیشن آفیس برای ویندوز، مک او اس، آی او اس و اندروید در ژانویه تغییر نام خواهد داد.

نام برنامه ها تغییر نمی نماید، زیرا همچنان از Word، Excel، PowerPoint، Teams، Outlook، Clipchamp، Stream و Designer استفاده می کنید. بعلاوه یک برنامه مایکروسافت 365 در موبایل و دسکتاپ وجود خواهد داشت که به عنوان یک مرکز متمرکز برای اطلاعات، نمایش جلسات، فایل ها، اسناد و موارد دیگر عمل می نماید.

نام Office برای خرید های یکباره به وسیله Office 2021 و Office LTSC که برنامه ها را به وسیله مجوز حجمی ارائه می دهد، باقی خواهد ماند، با این حال، اکنون به عنوان یک برند قدیمی در نظر گرفته می گردد، بنابراین طبق بیانیه اعلام شده هر ویژگی نو برای Microsoft 365 خواهد بود و نه Office. مایکروسافت تاکید نمود هیچ تغییری در برنامه های اشتراک آفیس 365 وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

منبع: engadget

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1568

به "مایکروسافت آفیس بازنشسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت آفیس بازنشسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید