گردشگری نقطه آغاز همکاری های ایران و اتریش خواهد بود

به گزارش بیست آمار، ایلنا/ براساس سخنان سفیر اتریش در ایران و آخرین خبرهای بدست رسیده، گردشگری نقطه آغاز همکاری های ایران و اتریش خواهد بود.

گردشگری نقطه آغاز همکاری های ایران و اتریش خواهد بود

ولف دیتریش هایم (سفیر اتریش در ایران) در حاشیه بازدید از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی گفت: این فرصت را داشتم با مسئولان و دست اندرکاران اصلی حوزه گردشگری استان خراسان رضوی جلسه مبسوط و کاملی داشته باشم.

سفیر اتریش در ایران ادامه داد: اتریش در حوزه توسعه گردشگری و آموزش گردشگری تجربه های راهبردی دارد که دوست داریم در صورت تمایل دوستان و شرکای ایرانی این دستاورد و تجارب را به اشتراک بگذاریم.

او اظهار کرد: در این جلسه در خصوص یک طرح مشترک صحبت کردیم که اوایل سال آینده مراسمی را برای این طرح مشترک خواهیم داشت و ابعاد تاریخی و فرهنگی را در قالب همکاری های مشترک شکل بدهیم و در کنار آن نیز حوزه های مالی را هم پوشش دهیم و این مراسم چند وجهی باشد.

سفیر اتریش توضیح داد: با ظرفیت ها و تجاربی که اتریش دارد امیدواریم همکاری هایی را شروع کنیم.

او بعلاوه با اشاره به روایت بخش هایی از شاهنامه که از سوی استاد نقالی صادق زاده اجرا شد، اظهار کرد: انرژی، قدرت و نیرویی که در این اثر ادبی بزرگ است به برترین شکل به نمایش گذاشته شد.

ولف دیتریش هایم ادامه داد: فکر می کنم این نوع معرفی از این اثر ادبی فاخر و بزرگ برای مستمع جوان مورد اقبال و استقبال باشد، این نوع معرفی فقط هدایت نبود بلکه یک نوع نمایش تئاتر بود.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1332

به "گردشگری نقطه آغاز همکاری های ایران و اتریش خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری نقطه آغاز همکاری های ایران و اتریش خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید