کلنگ احداث ساختمان جدید اتاق اصفهان زده شد

به گزارش بیست آمار، مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید اتاق اصفهان، با حضور رئیس اتاق ایران، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر، برخی مسئولان استانی و رئیس و اعضای هیات نمایندگان این اتاق برگزار شد.

کلنگ احداث ساختمان جدید اتاق اصفهان زده شد

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران در این مراسم گفت: اقدامی که در این منطقه انجام شده یک قطب به هم پیوسته اقتصادی را در مرکز کشور ایجاد کرده که نه تنها اقتصاد اصفهان بلکه اقتصاد ایران را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

شافعی با تأکید بر اینکه این اقدام اصفهان می تواند الگوی مناسب، سازنده و کارایی برای سایر نقاط ایران باشد، گفت: این اقدام در اقتصاد ملی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

او افزود: برای توسعه اقتصاد کشور نمی توان به داشته های گذشته اکتفا کرد؛ بلکه باید با رصد تحولات آینده، و مطابق با این تحولات، ابزار لازم برای توسعه اقتصادی را فراهم آورد که اتاق اصفهان این اقدام را به نحو مطلوبی انجام می دهد.

رئیس مجلس بخشی خصوصی اظهار کرد: یقین دارم اتاق اصفهان و اقتصاد این شهر در آینده، تأثیرگذاری مثبتی در اقتصاد منطقه ایفا کرده و از تمامی متصدیان بخش خصوصی و دولتی این اقدام مثبت و تأثیرگذار، به ویژه استانداری، شهرداری و اتاق اصفهان کمال تشکر دارم.

در ادامه عباس رضایی، استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه رشد و توسعه اقتصادی نیازمند تأمین زیرساخت هاست، افزود: توسعه اصفهان صنعتی، نیازمند در کنار هم قرار دریافت تمامی حلقه های تأثیرگذار در این امر است.

او ایجاد محل جدید اتاق بازرگانی در مجاورت سالن اجلاس سران را در تکمیل حلقه های مؤثر در رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور مهم ارزیابی کرد.

رضایی در پایان سخنان خود از هم فکری، همدلی و هم زبانی بخش خصوصی و مسئولین دولتی برای رشد و توسعه اقتصادی استان اصفهان ابراز خرسندی کرد.

در ادامه مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق اصفهان نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) گفت: اتاق بازرگانی نسل سوم در کنار کمک به رونق کسب وکار اعضا باید به حوزه اجتماع و نوع نگاه اقشار مردم به اتاق نیز توجه کند که لازمه آن فراهم کردن ساختارهای لازم است.

او با اشاره به تعاملات و هم افزایی بسیار مطلوب مبتنی بر خرد اتاق اصفهان و شهرداری در طول یک سال گذشته گفت: در این راستا مقرر شد عملیات اجرایی ساختمان جدید اتاق بازرگانی در مجاورت محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان به قید فوریت آغاز شود.

همچنین قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان در این آئین ضمن ابراز خرسندی از کلنگ زنی این پروژه در مجموعه اجلاس بین المللی استان اصفهان گفت: با توجه به نقش مهم اتاق بازرگانی در توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور و استان، مقرر شد ساختمان جدید اتاق اصفهان در محلی استراتژیک و مهم با دسترسی های مطلوب در کنار مجموعه های متعدد دیگر احداث شود.

او ابراز امیدواری کرد: با تعامل بسیار مطلوب شهرداری اصفهان با اتاق و حمایت اتاق ایران این مجموعه تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 776

به "کلنگ احداث ساختمان جدید اتاق اصفهان زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ احداث ساختمان جدید اتاق اصفهان زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید