تور چین ارزان: چین برای سویه امیکرون واکسن می سازد

به گزارش بیست آمار، یکی از مقامات کمیسیون بهداشت ملی چین بیان کرد: چین در حال تسریع تحقیق و توسعه واکسن های کووید 19 علیه نوع امیکرون است.

تور چین ارزان: چین برای سویه امیکرون واکسن می سازد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، ژنگ ژونگ وی، یکی از مقامات کمیسیون بهداشت ملی چین و مدیر تیم هماهنگ نماینده پروژه های فراوری واکسن اعلام نمود: چین در حال تسریع تحقیق و توسعه واکسن های کووید 19 علیه نوع امیکرون است.

وی به گروه رسانه ای چین گفت: از زمان ظهور اولین نوع ویروس کرونا، شرکت های چینی تحقیق و توسعه بر روی واکسن هایی را که سویه های ویروس جهش یافته را هدف قرار می دهند، شروع نموده اند تا واکسن های هدفمندتری را برای انواع نو به سرعت فراوری نمایند.

مدیر تیم هماهنگ نماینده پروژه های فراوری واکسن ادامه داد: زمانی که نوع دلتا به سویه غالب در سراسر دنیا تبدیل شد، شرکت های چینی واکسن های غیرفعال و دیگر واکسن های فراوریی خود را ارتقا دادند

ژنگ ژونگ وی اضافه کرد: بعضی از آنها وارد آزمایشات بالینی شده اند.

وی شرح داد که هدف این است که آماده شویم، اگرچه ممکن است واکسن های به روز شده در نهایت مورد احتیاج نباشد.

مقام کمیسیون بهداشت ملی چین اعلام نمود: ما اکنون در حال تسریع در توسعه انواع مختلف واکسن ها علیه نوع امیکرون هستیم. هدف نیز آماده شدن است. ممکن است واکسن ها استفاده نشوند. اما وقتی آماده شدیم، می توانیم در صورت احتیاج از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1338

به "تور چین ارزان: چین برای سویه امیکرون واکسن می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین برای سویه امیکرون واکسن می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید