فرودگاه های دنیا چگونه درجه تب مسافران را اندازه گیری می نمایند؟

به گزارش بیست آمار، شیوع ویروس خطرناک و کشنده موسوم به کروناویروس در چین و کشورهای شرق آسیا سبب شده است همه فرودگاه های دنیا به منظور جلوگیری از انتشار ویروس جدید و خطرناک چینی میزان تب مسافران را در پروازهای ورودی اندازه گیری نمایند.

فرودگاه های دنیا چگونه درجه تب مسافران را اندازه گیری می نمایند؟

از سفر با لحظه آخری تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، با توجه به انتشار اخبار مربوط به شیوع ویروس خطرناک و کشنده موسوم به کروناویروس در چین و کشورهای شرق آسیا، تمامی فرودگاه های بین المللی در سراسر دنیا اعلام نموده اند با استقرار تیم های تخصصی و پزشکی همه مسافران پروازهای ورودی را مورد آنالیز و معاینه قرار می دهند.

براساس گزارش وب سایت Airport Technology، درجه تب بالا در افراد یکی از اصلی ترین نشانه های ابتلا به این بیماری خطرناک است. از این رو فرودگاه های دنیا با استفاده از دستگاه های اسکنر تب سنج بدون احتیاج به تماس فیزیکی با مسافران و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت، دمای بدن و پیشانی مسافران را به راحتی اندازه گیری می نمایند و در صورتی که تب آن ها بالاتر از میزان طبیعی باشد، برای معاینات پزشکی دقیق تر آن ها را به قسمت جداگانه ای می فرستند که در آنجا پزشکان و تیم های تخصصی حضور دارند. در صورت تایید علائم ابتلا به این ویروس، مسافران مبتلا به ویروس یادشده را قرنطینه خواهند کرد.

در زیر تصاویری از عملکرد دستگاه اسکنر تب سنج و تشخیص دقیق درجه تب مسافران را در فرودگاه های دنیا مشاهده می کنید:

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 49

به "فرودگاه های دنیا چگونه درجه تب مسافران را اندازه گیری می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه های دنیا چگونه درجه تب مسافران را اندازه گیری می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید