چرا سال های قبل که پرسپولیس نتیجه گرفت خرسند بودند؟

به گزارش بیست آمار، محمد مؤمنی درباره جلسه خودش و فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال با خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: از افشاریان خواستیم پیشنهاد و هدایت هایی بدهد تا استقلال در بحث داوری کمتر درگیر حواشی گردد. افشاریان در این زمینه با گشاده رویی یاری کرد و از درخواست مان خرسند شد. سعی کردیم به نوعی اختلافاتی را که بین استقلال و این کمیته وجود داشته است، حل کنیم تا مسئله ای برای ما به وجود نیاید. بیشتر از رهنمودهای افشاریان استفاده کردیم، کسی که مسلط به قوانین داوری است و پیشنهادهایی داد که چه کارهایی انجام دهیم. درست است که در فوتبال نمی توان بعضی چیزها را کنترل کرد ولی افشاریان درخواست کرد که سعه صدر داشته باشیم.

چرا سال های قبل که پرسپولیس نتیجه گرفت خرسند بودند؟

وی در واکنش به اظهارات روز گذشته یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس که گفته بود همه جوره به یک تیم یاری کردند تا بالای آنها قرار بگیرد، گفت: بهتر است عدم نتیجه گیری تیم مان را گردن دیگران نیندازیم. آمار و ارقام موجود است و نمی توان چشم ها را بست و طور دیگری حرف زد. وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال کجا به ما یاری نموده اند؟ وزارت ورزش و فدراسیون باید به ما هم یاری نمایند، در صورتی که این اتفاق نیفتاده است. از وزارت ورزش و فدراسیون تشکر می کنیم که شاید یاری فکری نموده باشند اما هر روز پرونده جدیدی بیرون می آید که از چه جاهایی به پرسپولیس یاری شده است، بنابراین صحبت کردن درباره استقلال فرافکنی است، چرا پس از تعیین شدن این یاری ها به پرسپولیس، درباره استقلال صحبت می نمایند؟ نباید مسائل خودمان را به گردن دیگران بیندازیم و آن قدر شجاعت داشته باشیم که بگوییم در این زمینه ها نتوانستیم نتیجه بگیریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از گل محمدی ادامه داد: چرا در سال های قبل که بیشتر از حد معمول به پرسپولیس یاری شد و نتیجه گرفتند، مسرور بودند ولی الآن که نتایج در مستطیل سبز رقم می خورد، این صحبت ها را مطرح می نمایند؟ این مسائل جنبه خوبی ندارد و از گل محمدی انتظار این صحبت ها را نداشتم. فشار روی گل محمدی زیاد است و به عنوان بازیکن و همکار قدیمی او را درک می کنم که این حرف ها را می زند تا فشار را از روی دوش خود بردارد!

مؤمنی با اشاره به قرارداد همکاری باشگاه استقلال با یک بانک گفت: این نوع همکاری و قراردادها باید پشتوانه اقتصادی خوبی برای باشگاه استقلال و حذف افرادی باشد که مدعی هستند میلیاردها تومان یاری نموده اند و امروز آن پول را با سودشان می خواهند، طرف را جایی راه نمی دادند اما امروز معروفیت پیدا نموده است و می گوید به استقلال یاری نموده است، درخواست شان کاملاً قانونی است اما دو طرف سود برده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1486

به "چرا سال های قبل که پرسپولیس نتیجه گرفت خرسند بودند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سال های قبل که پرسپولیس نتیجه گرفت خرسند بودند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید