تیم اروپایی مقصد گزینه پرسپولیس شد

به گزارش بیست آمار، تهران (پانا) - پیشنهاد تیم قبرسی مورد توجه کریم انصاری فرد قرار گرفته است.

تیم اروپایی مقصد گزینه پرسپولیس شد

کریم انصاری فرد هنوز از فهرست آاک آتن خارج نشده و همین مسأله به یک موضوع مهم در این باشگاه یونانی تبدیل شده. دستمزد بالای کریم در آاک که حدود 500 هزار یورو است، در صورت عدم توافق با مهاجم تیم ملی ایران باید به حساب او واریز گردد. مگر اینکه در روزهای پایانی جابجایی تابستانی فوتبال اروپا - چهار روز مانده - کریم با باشگاهی دیگر به توافق برسد و آاک آتن هم از شر پرداخت این هزینه سنگین رها گردد. هزینه ای که باید به بازیکنی خارج از دایره تفکرات ماتیاس آلمیدای آرژانتینی پرداخت گردد.

همین موضوع عصبانیت مسئولان آاک آتن را به همراه داشته. آنها نمی خواهند زیر بار هزینه این رقم سنگین بروند و از طرفی انصاری فرد هم به عنوان یک بازیکن حرفه ای که با یونانی ها قرارداد رسمی دارد، می تواند این پول را دریافت کند. حتی به قیمت یک فصل دوری از فوتبال. با این حال در سال جام جهانی قرار داریم و کریم هم علاقه مند است برای سومین بار در این تورنمنت ملی مهم شرکت کند. او سال های 2014 و 2018 عضو تیم ملی بوده، در جام جهانی گل زده و حالا هم کوشش می نماید برای سومین بار در فهرست نهایی قرار بگیرد.

برای رسیدن به این هدف و در فاصله تنها 3 ماه تا شروع رقابت ها، کریم باید زودتر تیم نو خود را معرفی کند. تعیین است که او نمی خواهد به اختلافش با آاک آتن ادامه بدهد و یک فصل بیرون از زمین باشد اما انصاری فرد هم برای انتخاب تیم نو شرایط متفاوتی دارد. او تا جایی که امکانش وجود داشته باشد، نمی خواهد از یونان و حتی مرکز آن یعنی آتن خارج گردد. آن هم به این علت که خانواده اش آنجا راحت تر هستند و کریم می تواند بیشتر در کنارشان باشد. چند باشگاه یونانی نظیر آترومیتوس و لامیا هم شرایط کریم را پذیرفته اند اما هنوز توافقی میان طرفین انجام نشده که گویا علت اصلی اش اختلاف اقتصادی است.

نوترین پیشنهاد کریم انصاری فرد اما مربوط به یک تیم قبرسی است. باشگاه اومونیا نیکوزیا که فصل قبل توانست مجوز حضور در پلی آف لیگ اروپا را به دست بیاورد، برای جذب کریم پیشنهاد رسمی داده، با او صحبت نموده و منتظر دریافت پاسخ مثبت از سوی مهاجم 32 ساله ایرانی است.

اومونیا بعد از شکست 4 بر صفر خنت در دو بازی مقدماتی توانست مجوز حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا را به دست بیاورد. این تیم در گروه منچستریونایتد انگلیس، رئال سوسیه داد اسپانیا و شریف مولداوی واقع شده است و شاید بازی در این سطح باعث گردد تا کریم به این پیشنهاد چراغ سبز نشان بدهد.

جالب اینکه یونان و قبرس تبادلات بسیاری با هم دارند و البته در نقشه از لحاظ مسافت کشورهایی نزدیک به هم هستند. این دو کشور از نظر فرهنگی هم شباهت های زیادی با هم دارند. فاصله آنها حدود 918 کیلومتر است و همه روزه حدود 13 پرواز از آتن به نیکوزیا و برعکس انجام می گردد. فاصله هوایی این دو شهر حدود یک ساعت و 40 دقیقه است و همین مسائل در کنار حضور اومونیا در لیگ اروپا شاید باعث گردد تا نظر کریم انصاری فرد به این پیشنهاد مثبت باشد و او به لژیونر نو فوتبال ایران در لیگ قبرس تبدیل گردد. پیش از کریم انصاری فرد، فریدون زندی و رضا قوچان نژاد سابقه بازی در لیگ قبرس را دارند. حالا اگر کریم انصاری فرد به پیشنهاد اومونیا جواب مثبت بدهد، تبدیل به سومین ایرانی تاریخ لیگ قبرس خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1544

به "تیم اروپایی مقصد گزینه پرسپولیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم اروپایی مقصد گزینه پرسپولیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید