پیروزی دو گله شهدا در هفته دوم لیگ دو فوتبال کشور

به گزارش بیست آمار، شهدای بابلسر در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال به یک پیروزی ارزشمند مقابل شهدای رزکان البرز دست یافت.

پیروزی دو گله شهدا در هفته دوم لیگ دو فوتبال کشور

به گزارش خبرنگاران از ساری،شهدای بابلسر در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به پیروزی ارزشمند 2 بر صفر مقابل تیم تازه صعود نموده شهدای رزکان البرز دست یافت.

تیم شهدای بابلسر در این روز با ارائه بازی منطقی به یک پیروزی شیرین برابر تیم سختکوش شهدای رزکان رسید.

محمد قربانیان تیمش را با سیستم تهاجمی 2-5-3 و با ترکیب رسول مقصودی، سید احمد مهدی زاده، سید احد شفیعی، حامد حسن زاده، عرفان رشیدی، جواد لورایی، علی بزرگیان، علیرضا مهدیزاده، حمیدرضا بابایی، احمد کیا و مهدی احمدزاده به میدان فرستاد.

بازی از ابتدا با بازی تهاجمی و فشار همه جانبه شهدای بابلسر شروع شد، ولی دفاع هوشیارانه شاگردان فرشاد فلاحت زاده، ملی پوش و بازیکن سابق استقلال و سایپا تهران، مانع دستیابی به گل شد.

در نیمه اول تیم شهدا با دوندگی و نفوذ از دو جناح چپ و راست، حریف را تحت فشار قرار داد.

سانتر زیبای حامد حسن زاده از سمت راست در دقیقه 25 و ضربه سر شیرجه ای احمد کیا به تیر عمودی تیم رزکان برخورد کرد تا اولین خطر جدی مسابقه با خوش شانسی کرجی ها به گل تبدیل نگردد.

ارسال بلند و تیز سیداحمد مهدی زاده در دقیقه 3+45 بر روی یک ضربه کاشته از سمت راست با ضربه سر سنگین سیداحد شفیعی به اولین گل فصل شهدای بابلسر تبدیل شد.

در نیمه دوم، تیم شهدای رزکان که قصد نداشت بازنده از زمین خارج گردد با 3 تعویض، تغییر تاکتیک داد.

آن ها در نیمه دوم با بازی رو به جلو نسبت به میزبان رجحان داشتند و فشار زیادی را با در اختیار گرفتن میانه میدان و نفوذ از سمت چپ به تیم بابلسر وارد کردند.

فشار کرجی ها در 20 دقیقه پایانی، خیلی زیاد شد و تیم بابلسر را وادار به عقب نشینی کرد، ولی با ورود محمد ایمانی، ابوالفضل آذرنوشان، قدیر آقاجانی و ایمان علیزاده به ترتیب به جای احمد کیا، عرفان رشیدی، سیداحمد مهدیزاده و مهدی احمدزاده و تغییر سیستم تیم بابلسر به 1-3-2-4 تا حدود زیادی از فشار مهمان کاسته شد.

در دقیقه 90 مسابقه، بابلسری ها تیرخلاص را شلیک کردند. در این دقیقه، ایمان علیزاده یار تازه وارد، از سمت راست محوطه جریمه، مهدی صالحی را صاحب توپ کرد تا او با نفوذ در محوطه شش قدم و جا گذاشتن مدافعان حریف، با ضربه ای دقیق گل دوم بازی را به ثمر برساند.

شهدای بابلسر با کسب اولین برد فصل، 3 امتیازی شد و به جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه نخست لیگ 2 فوتبال کشور صعود کند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1321

به "پیروزی دو گله شهدا در هفته دوم لیگ دو فوتبال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی دو گله شهدا در هفته دوم لیگ دو فوتبال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید