واکنش شجاع خلیل زاده به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس تبدیل به یکی از دو مدافع میانی کلیدی تیم ملی شده است. زوج او با محمد حسین کنعانی زادگان حسابی جواب داده و این دو نفر حالا دیواری نفوذناپذیر را تشکیل داده اند.

واکنش شجاع خلیل زاده به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، این دو بازیکن البته پیش تر در پرسپولیس هم کنار یکدیگر بازی نموده اند، ولی چون فرصت کمتری به کنعانی زادگان می رسید، شجاع بیشتر در کنار سیدجلال حسینی بازی کرد. او، اما بعد از 4 سال حضور در این باشگاه در تصمیمی که با نارضایتی طرفداران پرسپولیس همراه بود تصمیم گرفت در آستانه لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را رها کند و به لیگ قطر برود. شجاع می گوید حق داشته، ولی عده زیادی از طرفداران پرسپولیس حرکتش را بر پای بی غیرت بودنش گذاشتند. همین مورد و البته نتایج خوب تیم ملی باعث شده تا روزنامه همشهری به سراغ خلیل زاده برود و با او گفت و گویی ترتیب دهد. شجاع در بخشی از این تبادل نظر درباره پرسپولیس حرف زده و البته از بازگشتش به این باشگاه حرف زده است.

جدایی از پرسپولیس

فقط این را بگویم که هیچ کس به اندازه من فحش نخورد و بی احترامی نشنید. من 4 سال با کمترین قرارداد برای پرسپولیس بازی کردم و همه قراردادشان از من بیشتر بود و حاضرم این موضوع را ثابت کنم. فقط یک سال از پول حرف زدم و از دید برخی ها تبدیل به بازیکن بی غیرت شدم. البته حساب طرفداران واقعی پرسپولیس از همه جداست و آن ها می توانند تشخیص دهند که چه کسی واقعا برای تیم زحمت کشیده است.

ناراحتی از توهین ها

زیاد دوست ندارم به این چیز ها فکر کنم و مقصر اصلی را رسول پناه می دانم و حتی علیرضا بیرانوند هم در برنامه تلویزیونی گفت که او به این باشگاه آمده تا پرسپولیس را نابود کند. خیلی ها این بحث را مطرح می نمایند که من قرارداد داشتم، ولی چرا کسی به این توجه نمی کند که 4 سال کمترین پول را گرفتم و این برای من سخت است که یک بازیکن تازه وارد بیاید و 2 برابر من پول بگیرد و من هم ساکت باشم. چرا زمانی که نخستین نفر قراردادم را تمدید می کردم خیلی ها به به و چه چه می کردند، ولی وقتی خواستم جدا شوم و از مسائل و آینده ام حرف زدم یک نفر پشت سر من نایستاد؟ خیلی از فحاشی ها ناراحتم کرد، ولی من تا جایی که توانستم زحمت کشیدم. من می توانستم قبل از بازی های آسیایی بروم، ولی این کار را نکردم، نمی خواهم بگویم در رفتن به فینال آسیایی سهم داشتم، ولی به هرحال یک اندازه که نقش داشتم.

بازگشت به پرسپولیس

چرا برنگردم؟ من به این کاری ندارم که چه کسانی فحش دادند و توهین کردند، چون آن ها شخصیت خودشان را نشان دادند. من پرسپولیسی هستم و آنجا خانه من است. من از روز اول طرفدار پرسپولیس بودم و حالا هم که در این تیم نیستم باز هم برای آن ها برترین ها را آرزو می کنم. طبیعتا من هم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم و یک روز به این تیم برمی گردم.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1211

به "واکنش شجاع خلیل زاده به بازگشت به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شجاع خلیل زاده به بازگشت به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید