برنامه بازیکنان پرسپولیس برای جلسه با رسول پناه

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران، کاروان تیم فوتبال پرسولیس در حالی یکشنبه شب از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره که به میزبانی کشور قطر برگزار گردید به تهران بازگشت که شاگردان یحیی گل محمدی پیروز به صعود به فینال این مسابقات شدند.

برنامه بازیکنان پرسپولیس برای جلسه با رسول پناه

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس پس از رسیدن به فینال مهم ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی آسیا اقدام به مصاحبه علیه مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه کردند.

سرخپوشان پایتخت در حالی از شرایط اقتصادی خود گلایه کردند که حدود 90 درصد از پول قراردادهای فصل جاری خود را دریافت نموده و منتشر دریافت 30 درصد از قراردادهای فصل پیش روی خود هستند.

از این رو بازیکنان پرسپولیس قصد دارند هفته جاری نشست های جداگانه ای را با رسول پناه و اعضای هیات مدیره باشگاه داشته و از آنها بخواهند تا تکلیف طلب های فصل گذشته و همچنین پرداختی های مربوط به لیگ برتر بیستم را روشن نمایند.

بعضی از این بازیکنان طبق قرارداد خود می توانند بند مربوط به فسخ یکطرفه را در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و یا عدم تسویه باشگاه با آنها فعال نمایند اما منتظر جلسه هفته جاری خود با رسول پناه هستند تا تصمیم نهایی را بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 684

به "برنامه بازیکنان پرسپولیس برای جلسه با رسول پناه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه بازیکنان پرسپولیس برای جلسه با رسول پناه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید