واکسیناسیون 70 درصد دانش آموزان شهرضایی

به گزارش بیست آمار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا گفت: تا کنون 70 درصد از دانش آموزان 12 تا 18 ساله شهرضایی علیه کرونا واکسینه شده اند.

واکسیناسیون 70 درصد دانش آموزان شهرضایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اصفهان،مصطفی مطهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه 70 درصد از دانش آموزان 12 تا 18 ساله در شهرضا علیه کرونا واکسینه شده اند، گفت: امید داریم که این آمار تا سرانجام آبان ماه به حدود 80 تا 80 تا 90 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه مجوز بازگشایی 54 مدرسه روستایی در شهرضا صادر شده است، اضافه کرد: این مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را شروع نموده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا توضیح داد: بازدید سلامت مدارس شهری باید تا 15 آبان به صورت کامل انجام گردد اما زمان و نحوه بازگشایی این مدارس بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا معین خواهد شد.

وی بیان داشت: دانش آموزان بی بضاعت اقتصادی جهت تأمین تجهیزات آموزشی شناسایی شده اند، درخواست های آنها ثبت و برنامه ریزی در راستای تأمین این تجهیزات در حال اجرا است.

مطهری خطاب به مدیران مدارس و مؤسسات آموزشی، گفت: باید قبل از چاپ و نصب هر گونه بنر در سطح شهر، محتوای بنر به تأیید آموزش و پرورش برسد و برای نصب آن مجوز شهرداری گرفته گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرضا با بیان اینکه در حال حاضر 84 موقوفه در اختیار آموزش و پرورش است، اضافه کرد: از این تعداد تنها 29 مورد کاربری آموزشی دارند.

وی بیان کرد: جلسه کمیته رصد فضای مجازی به صورت هفتگی با حضور اعضا معین شده در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزار می گردد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1289

به "واکسیناسیون 70 درصد دانش آموزان شهرضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون 70 درصد دانش آموزان شهرضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید