خبرنگاران مدیریت شهری مشهد کوشش خود را برای تامین سلامت شهروندان به کار می گیرد

به گزارش بیست آمار، مشهد- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مجموعه مدیریت شهری در کنار سایر دستگاه های دست اندرکار تمام کوشش خود را برای تامین سلامت و آرامش شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا به کار می گیرد.

خبرنگاران مدیریت شهری مشهد کوشش خود را برای تامین سلامت شهروندان به کار می گیرد

محمدرضا حیدری روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مدیریت شهری و حوزه مدیریت بحران مشهد با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بر اساس دستورهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستورالعمل های لازم را آماده نموده است.

وی ادامه داد: بر این اساس ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی در هر دو حوزه قطارشهری و اتوبوسرانی شروع شده و همچنین اقدامات لازم در سطح بوستانها و محیطهای عمومی کلانشهر مشهد برای پیشگیری از شیوع این بیماری ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

رییس شورای شهر مشهد گفت: یکایک افراد جامعه نیز می بایست نسبت به موضوع سلامت عمومی حساس باشند.

حیدری اضافه نمود: بر این اساس از یکایک شهروندان مشهدی درخواست می گردد با رعایت موازین بهداشت فردی و جمعی، مراقبتهای شخصی و همچنین پرهیز از هیجان زدگی نهادهای دست اندرکار را در پیشگیری از شیوع بیماری کمک نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد ظرف روزهای اخیر بارها اعلام و تاکید نموده که در چارچوب پایش مستمر شرایط سلامت عمومی تا به امروز هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در سطح استان خراسان رضوی به ویژه کلانشهر مشهد دیده و گزارش نشده است.

اخیرا کمپین یا پویشی اجتماعی با عنوان نه به کرونا نیز با هدف جلب مشارکت مردم در پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا توسط شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی در این استان راه اندازی و فعال شده است.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد سالانه پذیرای حدود 30 میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و دنیا است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 202

به "خبرنگاران مدیریت شهری مشهد کوشش خود را برای تامین سلامت شهروندان به کار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیریت شهری مشهد کوشش خود را برای تامین سلامت شهروندان به کار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید