موافقت با 3 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

به گزارش بیست آمار، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، موافقت با 3 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه صورت گرفت.

موافقت با 3 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

محمدرضا سهیلی در ششمین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری استان اظهار کرد: در این جلسه سه طرح سرمایه گذاری در شهرستان های کرمانشاه و جوانرود مورد آنالیز نهاده شد که برای صدور موافقت اصولی مورد تایید نهاده شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اضافه کرد: این طرح ها شامل یک مجتمع بزرگ گردشگری، رستوران بین راهی و مجموعه اقامتی پذیرایی است.

او ادامه داد: یکی از این طرح ها در جهت کوریدور بیستون طاق بستان قرار گرفته است که یک طرح بزرگ سرمایه گذاری است که در چند فاز می تواند موتور پیشرانی برای سایر طرح های گردشگری این جهت باشد.

سهیلی در ادامه توضیح داد: طرح های سرمایه گذاری با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال برای استان در سریع ترین زمان ممکن مورد آنالیز قرار میگیرد و در صورت تایید برای دریافت موافقت اصولی و اخذ استعلام های لازم به دستگاه ها معرفی می شوند.

او گفت: در استان کرمانشاه با توجه به اینکه به لحاظ پروژه هایی با موضوع تفریحاتی که به گردشگران خدمات ارائه کند ضعف هایی وجود دارد، اگر سرمایه گذارانی در این حوزه ورود نمایند، طرح آنها بصورت ویژه مورد آنالیز قرار میگیرند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اضافه کرد: استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت های گردشگری نیازمند اجرای طرح های بزرگ در حوزه زیرساخت های تاسیسات گردشگری است که با توجه به درخواست های موجود در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه های بزرگ در استان خواهیم بود.

منبع: همگردی
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1537

به "موافقت با 3 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با 3 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید