تور استانبول ارزان: پرشین هتل؛ پنج نکته که باید در تور استانبول از آن اجتناب کنید

به گزارش بیست آمار، تور استانبول یک سفر کاملا شگفت انگیز و پرشین هتل یک سایت باور نکردنی برای رزرو هتل استانبول و دیدنی های استانبول است.

تور استانبول ارزان: پرشین هتل؛ پنج نکته که باید در تور استانبول از آن اجتناب کنید

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

سال پیش که با رزرو تور مشهد از سایت پرشین هتل برای زیارت سفر کردم هنگام ورود به شهر لیدر دوست داشتنی این سایت به استقبالم آمد. او تا تحویل اتاق موردنظر من در فهرست رزرو هتل مشهد آنلاین، اطلاعاتی راجع به دیدنی های شهر می داد تا زمانی که صحبت از سفرهای خارجی شد و به من پیشنهاد داد که با تور استانبول در سایت پرشین هتل به این شهر سفر کنم و راجع به این شهر زیبا اطلاعات مفیدی در اختیارم گذاشت.

پس از بازگشت از سفر مشهد تصمیم گرفتم به زودی شهر استانبول را هم در برنامه سفرهای آینده خود قرار دهم و در نهایت چند ماه قبل با رزرو تور استانبول، یک سفر فوق العاده را تجربه کردم که قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم.

من در لحظه اول عاشق این شهر و تور استانبول شدم چون مردم دوست داشتنی، فضای پر جنب و جوش، غذای خوشمزه، تاریخ جالب و فرهنگ غنی و بسیاری دیدنی های دیگر، بازدید از این شهر را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می نماید.شاید چون خون ترک در رگهای من جاری است به این شهر علاقه خاصی دارم. بنابراین در اینجا نکاتی را درباره بازدید از استانبول عنوان می کنم که این سفر را برای شما به یک تجربه واقعا لذت بخش تبدیل کند!قبل از اینکه آغاز کنم، به مهمترین نکته اشاره کنم: به تنهایی در شب، به ویژه در قسمت های خلوت شهر راه نروید. این موضوع در بسیاری از نقاط ترکیه صادق است نه فقط برای تور استانبول!

تور استانبول و نباید ها

1. نزدیک به منظره ها زیبا نشوید

البته که بسیار راحت است که به محوطه نزدیکتر به دیدنی های شهر بروید و از فاصله اندک زیبایی های یک بنا را ببینید، اما با انجام این کار، شما تور استانبول واقعی و زندگی محلی حاکم بر شهر را از دست خواهید داد. اگر در محله سلطان مهمت اقامت کنید هتل های استانبول در این منطقه ارزان تر و ارزان تر هستند. ضمن اینکه مسجد آبی در این منطقه در نزدیکی استقلال و میدان تکسیم قرار گرفته است. در این منطقه ها جمعیت گردشگران و مردم محلی را مشاهده می کنید که به طور یکسان حضور دارند و بسیار شوق انگیز است.

2. تراموای خیابان استقلال را امتحان نکنید

می دانم که وسوسه انگیز به نظر می رسد و سوار شدن در تراموای تاریخی استانبول در معروف ترین خیابان آن عالی است اما اگر قصد دارید کل خیابان را ببینید و لذت ببرید بهتر است از سوار شدن کنار جمعیت شلوغ و عرق نموده در تراموا اجتناب کنید و هزینه اضافی برای این کار نپردازید.

3. در خیابان استقلال خرید نکنید

من اعتراف می کنم که در تور استانبول اشتباه کردم. مغازه های زیادی در استقلال وجود دارد، مخصوصا بسیاری از مارک های اروپایی گران قیمت مانند مانگو، برشکا، H&M و... سخت است که به وسوسه خرید یک لباس فانتزی یا تی شرت نه بگوییم. اما افرادی که به استانبول سفر نموده اند غالبا توصیه می نمایند به مراکز بزرگ خریدی مراجعه کنید که گردشگران حضور ندارند و قیمت ها پایین تر است.

4. چای سیب نخرید

من از آن دسته افرادی هستم که چای دوست دارم و پس از رفتن به تور استانبول و شنیدن درباره چای سیب ترکی، تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. گفته می شد این برترین نوشیدنی است که من در طول عمرم خواهم خورد اما این پودر چای ساخته شده به نظر می رسید کاملا مصنوعی باشد.

5. همه چیزهایی را که در بازار مشاهده می کنید خریداری نکنید

بازار بزرگ در تور استانبول هیجان انگیز بوده و شما می توانید مقدار زیادی از صنایع دستی ترکیه ای بخرید، اما همه آنها برای گردشگران در نظر گرفته شده و بسیار گران است.

اگر می خواهید در استانبول غذاهای ترک یا چای بخرید، بهتر است به نانوایی محلی یا سوپرمارکت بروید. مثال: دوست من چای چایوک را در بازار مصر خریداری نکرد زیرا در یک فروشگاه 15 لیر هزینه داشت و در یکی دیگر 340 لیر (ترکیه) اما در سوپرمارکت فقط 12 لیر ترکیه که ما از سوپر مارکت خرید کردیم.

6. به رستوران های شیک نروید

در تور استانبول غذاهای شگفت انگیز ملی فراوان است و شما حتما نباید به یک رستوران بروید تا آن را امتحان کنید. فروشندگان خیابانی در تور استانبول فراوان هستند که غذاهای مثل کومپیر (سیب زمینی پخته شده شکم پر)، بالیک (ماهی و نان)، تامبیک (مشابه با برگر)، سیمیت (نان با دانه کنجد) عرضه می نمایند. اگر هوادار غذای خیابانی نیستید و فکر می­کنید که به مقدار کافی بهداشتی نیست، به رستوران­های کوچک در تور استانبول بروید.

بعلاوه به رستوران های نزدیک اماکن دیدنی استانبول نروید چرا که اغلب گران و بی کیفیت هستند در حالی که رستوران های کوچک و دورتر با کیفیت تر و ارزان تر هستند.

اگر در پی رزرو تور استانبول با تخفیف های خاص هستید، از سایت ما www.epersianhotel.com بازدید کنید یا با شماره تلفن 05138096 تماس گرفته و از خدماتی عالی بهره مند شوید.

منبع: کجارو / epersianhotel.com
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1412

به "تور استانبول ارزان: پرشین هتل؛ پنج نکته که باید در تور استانبول از آن اجتناب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: پرشین هتل؛ پنج نکته که باید در تور استانبول از آن اجتناب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید