مهار آتش سوزی ساختمان مسکونی 7 طبقه در شیراز (تور روسیه ارزان)

به گزارش بیست آمار، آتش سوزی واحد مسکونی یک مجتمع هفت طبقه 35 واحدی در شیراز با کوشش آتش نشانان مهار شد.

مهار آتش سوزی ساختمان مسکونی 7 طبقه در شیراز (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: استفاده غیر اصولی از شارژر و نگه داشتن اتصال شارژر به گوشی پس از شارژ کامل موجب آتش سوزی در یکی از محله های شیراز و محاصره مادر و 2 کودک در میان شعله های آتش شد.

محمد هادی قانع از کوشش آتش نشانان در آتش سوزی گسترده ساختمان مسکونی هفت طبقه و نجات مادر و دو فرزند از میان شعله های آتش اطلاع داد و گفت: این حادثه به دلیل استفاده غیر اصولی از شارژر تلفن همراه اتفاق افتاده به طوری که پس از تکمیل روند شارژ گوشی تلفن از شارژر جدا نشده که این موضوع باعث اتصالی و آتش سوزی شده است.

او گفت: بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و ابراز نگرانی از گرفتار شدن ساکنین در میان شعله های آتش، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 17، 14 و شش را به شهرک میانرود روانه کرد.

قانع گفت: یک واحد مسکونی در یک مجتمع هفت طبقه 35 واحدی در طبقه هفتم این ساختمان دچار آتش سوزی شده و دود و شعله بسیار زیادی از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید.

او در ادامه گفت: بنا به اظهار حاضرین در محل حادثه در این ساختمان مادر به همراه دو فرزند 13 و 10 ساله در میان شعله های آتش گرفتار و همین موضوع حساسیت عملیات را دو چندان نموده بود.

قانع در مورد چگونگی عملیات نجات آتش نشان گفت: نیرو های آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان اصلی برق و گاز، با استفاده از لوله های آبرسانی مشغول مهار آتش شدند و به سرعت شعله های آتش را مهار و کنترل کردند.

این مقام مسئول گفت: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به دستگاه های تنفسی مجهز و به منظور نجات افراد محبوس شده وارد ساختمان شدند و مادر و دو فرزند را که در شرایط خطرناکی در میان شعله ها گرفتار بودند سلامت از میان دود و آتش خارج نموده و آنان را به محل امن انتقال دادند. در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی وارد نشد و آتش در مدت زمان کوتاهی مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: این حادثه که براثر استفاده ناایمن از شارژر موبایل به وقوع پیوست با ایمن سازی کامل محل و تهویه دود سرانجام یافت.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1573

به "مهار آتش سوزی ساختمان مسکونی 7 طبقه در شیراز (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار آتش سوزی ساختمان مسکونی 7 طبقه در شیراز (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید