مشخصات فنی شیائومی بلک شارک 5 لو رفت

به گزارش بیست آمار، گوشی های سری بلک شارک 5 قرار است امسال راهی بازار شوند به همین علت امروز خبری منتشر شد که در آن شاهد لو رفتن مشخصات فنی کلیدی آن ها بودیم.

مشخصات فنی شیائومی بلک شارک 5 لو رفت

بلک شارک یکی از معروف ترین برندهای گوشی گیمینگ در جهان است که هر سال گوشی های بسیار خوبی را از آن در بازار شاهد هستیم. البته متأسفانه این گوشی ها به جز چین و تعداد انگشت شماری از بازارهای دیگر، در جای دیگری در دسترس قرار ندارند اما آن قدر قیمت مناسب و قدرت سخت افزاری بالایی دارند که اگر شیائومی تصمیم بگیرد بازار عرضه آن را توسعه دهد قطعا موفقیت خوبی از فروش آن ها به دست خواهد آورد.

تا به امروز 4 سری از گوشی های گیمینگ بلک شارک راهی بازار شده اند که در تمامی آن ها شاهد استفاده از تازهترین و قدرتمندترین مشخصه سخت افزاری بودیم. بلک شارک 5 هم که قرار است امسال رونمایی شود یکی از همان محصولات به شمار می رود که به تازگی در ویبو شاهد انتشار خبری در رابطه با مدل استاندارد آن بودیم. همان طور که می دانید بلک شارک معمولا یک مدل پرو و یک مدل استاندارد از پرچم دارانش را هر سال راهی بازار می کند و ظاهرا امسال هم از قاعده مستثنی نیست.

در رابطه با بلک شارک 5 باید بگوییم این گوشی به تراشه نسل گذشته یعنی اسنپدراگون 888 پلاس به عنوان قلب تپنده مجهز خواهد شد و از نمایشگر 144 هرتزی با پنلی از جنس AMOLED و فناوری E4 سامسونگ با نرخ الگوبرداری لمس 720 هرتز بهره خواهد برد. همچنین یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی هم به عنوان منبع تغذیه این مجموعه قدرتمند ایفای نقش خواهد کرد که کاربر می تواند با شارژر 120 واتی بسیار سریع آن را شارژ کند.

اینکه می بینیم در این گوشی از تراشه نسل گذشته استفاده شده یک دلیل دارد و آن هم این است که شیائومی خواسته با این کار، قیمت این گوشی را بسیار پایین تر نگه دارد اما در عوض مدل پرو که در واقع بسیار قدرتمند و به نوعی اصلی ترین پرچم دار گیمینگ شرکت چینی به شمار میرود قرار است به نمایشگری با وضوح +QHD با رفرش ریت 144 هرتز مجهز شود و تراشه به کار رفته در آن هم اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. این شاید یکی از محدود گوشی های گیمینگی باشد که نمایشگری با وضوح +QHD پلاس دارد چرا که شرکت ها معمولا برای کاهش مصرف انرژی سعی می کنند وضوح نمایشگر را در حد همان +FHD نگه دارند.

مهم ترین موضوع یعنی زمان رونمایی و عرضه این گوشی ها هنوز دقیقا اعلام نشده است اما با توجه به تاریخ رونمایی از سری بلک شارک 4، می توان انتظار داشت شرکت چینی در یکی از روزهای ماه مارس از این گوشی های تازه رونمایی کند. بنابراین به نظر می رسد همچنان چند ماهی تا آن تاریخ زمان به جای مانده است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1404

به "مشخصات فنی شیائومی بلک شارک 5 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی شیائومی بلک شارک 5 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید