هرکجا که سفر می کنید، منشی گوگل را هم با خود ببرید

به گزارش بیست آمار، منشی گوگل چگونه در طول سفر می تواند به شما یاری کند؟

گوگل زندگی مسافران را هم آسان تر نموده است. چراکه به شما یاری می نماید مقرون به صرفه ترین پروازها را پیدا کنید، آن ها را پیگیری کنید و یا اینکه برترین جاذبه های شهر مورد نظر را شناسایی کنید.

هرکجا که سفر می کنید، منشی گوگل را هم با خود ببرید

منشی گوگل، که از آن در ساخت دستگاه صوتی Google Home استفاده شده است، ویژگی های تازهی دارد که هنگام سفر خیلی به کار شما می آیند. البته برنامه منشی گوگل برای سیستم عامل های اندروید و iOS هم منتشرشده است و می توانید از آن ها حتی در جاده و طول سفر هم بهره ببرید.

توانایی های زبانی خود را افزایش دهید

قبل از اینکه به مقصد مورد نظر خودتان سفر کنید، مثلاً پاریس یا پرو، با استفاده از منشی گوگل می توانید توانایی های زبانی خود را گوگل تقویت کنید. هریک از کاربرانی که از منشی گوگل استفاده می نمایند، به راحتی می توانند به از منشی خود بپرسند که جمله های مد نظر آن ها به هر زبان دیگری چطور بیان می گردد. فقط کافیست بگویید Hey Google یا Ok Google و نحوه آدرس پرسیدن، غذا سفارش دادن، درخواست یاری کردن و یا حتی ابزار علاقه کردن را از گوگل بپرسید!

راحت تر از قبل با همسفران خود هماهنگ شوید

گوگل یک برنامه پیغام رسان تازه منتشر نموده است که Allo نام دارید. این برنامه قابلیت برنامه ریزی منشی گوگل را به تمام مکالمات شما اضافی میکند. بنابراین، به جای اینکه مجبورباشید بین برنامه های مختلف گوشی بگردید و آخر هفته خود را برنامه ریزی کنید، فقط کافیست از گوگل بخواهید تا مکان هایی که در آن ها قصد اقامت دارید و یا رستوران های اطراف را در گروه مورد نظر برای شما و دوستانتان معرفی کند.

پروازها را به وسیله فرمان صوتی پیدا کنید

تا به حال خرید پروازهای آخرین لحظه ای هیچوقت اینقدر آسان نبوده است. با استفاده از تکنولوژی فرمان صوتی برای مثال ، فقط کافیست بگویید Hey Google, How much is a flight to Tehran next week?. و گوگل باقی کار را برای شما انجام خواهد داد!

در حین سفر بابرنامه و منظم باشید

نسخه های تازهتر این منشی حتی هوشمندتر می شوند و نیازهای شما را می توانند پیش بینی نمایند. بنابراین سیستم های تازه این برنامه می توانند به شما یاری نمایند تا تنها با یک فرمان صوتی برای تمام طول روز خود برنامه ریزی کنید. فقط کافیست بگویید Hey Google, tell me about my day تا منشی شما هر قرار دیدار و یا کاری که در تقویم شما ثبت شده باشد را برایتان یادآوری کند و شما را به اختصار در جریان آب و هوا قرار دهد یا اینکه برخی از تیترهای خبری رسانه ها را برایتان بخواند.

آمادگی هر نوع آب و هوایی را داشته باشید

به جای اینکه گزارش و پیش بینی های آب و هوا را چک کنید تا ببینید، فقط کافیست از منشی گوگل خود بپرسید Hey Google, do I need an umbrella today? تا منشی بر اساس موقعیت مکانی شما به آنالیز آب و هوا بپردازد و در همان لحظه احتمال هرگونه بارش را به شما بگوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1406

به "هرکجا که سفر می کنید، منشی گوگل را هم با خود ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرکجا که سفر می کنید، منشی گوگل را هم با خود ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید