دیگر نگران گم شدن گوشی نباشید، قابلیت نو گوگل Authenticator

به گزارش بیست آمار، زومیت نوشت: به لطف جدیدترین به روزرسانی Google Authenticator، حتی در صورت گم شدن گوشی می توانید به کد احراز هویت دو مرحله ای حساب های خود دسترسی پیدا کنید.

دیگر نگران گم شدن گوشی نباشید، قابلیت نو گوگل Authenticator

متخصصان امنیتی همیشه به کاربران توصیه می نمایند که سراغ فعال سازی قابلیت احراز هویت دو عاملی (2FA) بروند، چون هک رمزهای عبور بسیار ساده است، اما نمی توان احراز هویت دو عاملی را به راحتی دور زد.

اپلیکیشن Google Authenticator از سال ها پیش در دسترس کاربران قرار گرفته و به روشی عالی برای فعال سازی احراز هویت دو عاملی تبدیل شده است، بااین حال یک مشکل بزرگ در Authenticator همیشه کاربران را آزار داده: رمزهای عبور ذخیره شده در Authenticator صرفاً در داخل همان گوشی قابل دسترس هستند. بدین ترتیب اگر گوشی خود را گم کنید، دسترسی به تمامی کدها غیرممکن می گردد و هرگز نمی توانید وارد حساب های کاربری خود شوید.

خوشبختانه آن طور که Android Authority می نویسد، گوگل مشکل موردبحث را برطرف نموده است. از امروز به بعد تمامی کدهای Authenticator با حساب کاربری گوگل در سرورها همگام سازی می شوند و صرفاً وابسته به گوشی نیستند. اگر گوشی خود را گم کنید، همچنان خواهید توانست سراغ استفاده از احراز هویت دو عاملی بروید.

تغییر تازه Authenticator از سمت سرورها اعمال نمی گردد و حتماً باید تازهترین نسخه این اپلیکیشن را دانلود کنید. این به روزرسانی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

آن طور که ورج می نویسد، تازهترین به روزرسانی Authenticator لوگوی این اپلیکیشن را بازطراحی می نماید. لوگوی تازه Google Authenticator رنگ های زنده تری دارد و مدرن تر است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1651

به "دیگر نگران گم شدن گوشی نباشید، قابلیت نو گوگل Authenticator" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر نگران گم شدن گوشی نباشید، قابلیت نو گوگل Authenticator"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید